حرف هایی که نباید به درونگراها گفته شودزمان مطالعه : ۲ دقیقه

حرف هایی که نباید به درونگراها گفته شود

بحث امروز ما در مورد طرز رفتار با افراد درونگرا است و بیشتر به موضوعاتی پرداخته ایم که درونگراها از آن ها تنفر دارند و اصلاً دوست ندارند در آن شرایط قرار بگیرنند. در ادامه مطلب شما را با حرف هایی که نباید به درونگراها گفته شود آشنا خواهیم کرد.

حرف هایی که نباید به درونگراها گفته شود
حرف هایی که نباید به درونگراها گفته شود

درونگراها خجالتی نیستند

بسیاری فکر می کنند که درونگراها خجالتی هستند و نیازهایشان را از دیگران پنهان می کنند. اما باید بگوییم که افراد درونگرا اصلاً خجالتی نیستند و خودشان دوست دارند که ساکت و تنها باشند و اگر نیازی داشته باشند حتماً به شما می گویند.

حتماً بخوانید: یک فرد درونگرا چگونه با شما رابطه عاطفی برقرار می کند

سکونت درونگراها

توجه کنید درونگراها افرادی آرام هستند و اگر سکونت می کنند این دلیلی نمی شود که شما به آن ها بگویید: چرا اینقدر ساکت هستی؟ هیچ زمان از این جمله به دلیل سوکت درونگراها استفاده نکنید، زیرا این جمله برای آن ها بسیار توهین آمیز است.

بهتر است بدانید که سکوت درونگراها به منزله ناراحت بودن آن ها نیست.

حرف هایی که نباید به درونگراها گفته شود
حرف هایی که نباید به درونگراها گفته شود

درونگراها منزوی نیستند

درونگراها دوست دارند با افراد محدودی در ارتباط باشند. حال بسیاری فکر می کنند این خصوصیت اخلاقی درونگراها به معنای منزوی بودن آن ها است. اما باید بگوییم که اصلاً موضوع علاقه به تنهایی و ارتباط با افراد محدود به معنای منزوی بودن نیست.

حتماً بخوانید: آیا شما با ویژگی های مثبت افراد درونگرا آشنایی دارید؟

نوشتن  و خواندن را دوست دارند

جالب است بدانید که افراد درونگرا خواندن و نوشتن را به حرف زدن ترجیح می دهند. پس حتماً دلیل سکونت این افراد در جمع ها را متوجه شده اید.

حرف هایی که نباید به درونگراها گفته شودحرف ها کلیشه ای را دوست ندارند

درونگراها اصلاً به حرف ها کلیشه ای اهمیتی نمی دهند و اصلاً میانه ی خوبی با این سخنان ندارد. به طور مثال از حرف های چه خبر؟، دیگه چه خبر؟، هوا چطوره؟ و … اصلاً خوششان نمی آید.

حتماً بخوانید: درونگراها آنقدرها هم که می گویند همسران بدی نیستند

تلفن حرف زدن

یکی از آزار دهنده ترین کارها برای درونگراها می تواند تلفن حرف زدن باشد. پس اگر دوست دارید با این افراد ارتباط برقرار کنید به هیچ عنوان راه ارتباط تلفنی را انتخاب نکنید.

حتماً بخوانید: افراد درونگرا چه ویژگی هایی دارند؟

بروز احساسات

آن ها علاقه زیادی ندارند به بروز احساسات در برابر افرادی که با آن ها صمیمی نیستند. در واقع افراد درونگراها بیشتر با افرادی گرم می گیرند که آن ها را می شناسند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }