لیزر آر اف فرکشنال؛ یک روش امن برای جوانسازی پوستزمان مطالعه : ۲ دقیقه

لیزر RF فرکشنال

صنعت محصولات جوانسازی پوست هر روزه در حال تغییر است و ما برای سلامت و زیبایی پوست خود با ترفندها و محصولات متنوعی سر و کار داریم. یکی از این ترفدهای جوانسازی پوست صورت لیزر RF فرکشنال است.

لیزر RF فرکشنال یک روش امن و تقریباً کم تهاجمی برای رفع مشکلات پوستی چون پوست مرغی، ترک های پوستی (استرچ مارک)، منافذ باز پوست، جای زخم و بخیه، جای جوش و چین و چروک است.

لیزر RF فرکشنال
لیزر آر اف فرکشنال

کارکرد لیزر آر اف فرکشنال چگونه است؟

دستگاهی به نام هندپیس به صورت کامل روی صورت شما قرار می گیرد و همزمان ۲۵ عدد سوزن بسیار ریز داخل پوست شما می شوند و از خود امواج رادیویی ساطع می کنند.

حتماً بخوانید: ما برای سفیدی و روشنی پوست خود احتیاج به گلوتاتیون طبیعی داریم

لیزر آر اف فرکشنال چگونه سبب جوانسازی پوست می شود؟

هدف از قرارگیری این سوزن ها در دستگاه لیزر RF فرکشنال تحریک کلاژن و الاستین پوست است. پس می شود متوجه شد سوزن ها برای رسیدن به هدف خود باید به لایه دوم پوست که در آنجا الاستین و کلاژن هست نفوذ کنند. حال زمانی که سوزن ها وارد لایه دوم پوست شدند به واسطه امواج رادیویی حرارت کنترل شده ایجاد می کنند.

لیزر RF فرکشنال
لیزر آر اف فرکشنال

چگونه پوست با لیزر آر اف فرکشنال جوان می شود؟

هر زمان که بر روی پوست ما انسان ها جراحتی ایجاد شود پوست ما به سرعت شروع به کلاژن سازی می کند. حال لیزر RF فرکشنال از این موضوع بهره برداری کرده است و با سوزن های ریز خود جراحت ها بسیار ریز و کنترل شده ایجاد می کند.

در آن طرف قضیه زمانی که این سوزن ها وارد لایه دوم پوست شدند از خود حرارتی ساطع می کنند که خود این حرارت علتی است برای تحریک کلاژن سازی پوست.

حتماً بخوانید: چگونه با انجام میکرونیدلینگ پوست خود را جوان کنیم؟

جمع بندی

لیزر RF فرکشنال همانند دیگر روش های جوانسازی پوست مثل میکرونیدلینگ با جراحتی که بر روی سطح پوست ایجاد می کند سبب تحریک کلاژن سازی پوست می شود و در آخر هم سبب جوانسازی پوست شما می شود. پس می شود به نوعی نتیجه گرفت تمامی ترفندهای جوانسازی پوست یک روش مشابه به هم را دنبال می کنند و یک نتیجه مثبت را در اختیار فرد انجام دهنده قرار می دهند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }