کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون؛ یک کرم ترمیم کننده فرانسوی عالیزمان مطالعه : ۳ دقیقه

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون

اکثر ما روی پوست صورت خود لک، جای جوش، التهاب، خشکی و … داریم و نمی توانیم بگوییم که پوست ما عاری از چنین مشکلاتی است. حال همین التهابات پوستی سبب شده محصولاتی به نام ترمیم کننده پوست وارد بازار اقلام مراقبتی پوست شوند و ما را از داشتن صورتی ناهموار و کدر نجات دهند. یکی از این محصولات که امروزه مورد استقبال مردم قرار گرفته، کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون است.

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون یک کرم التیام بخش و ترمیم کننده آنتی باکتریال است که استفاده از آن می تواند  به روند بازسازی پوست صورت سرعت ببخشد. این کرم به دلیل داشتن آب معدنی درمانی اون و روغن های مغذی می تواند علاوه بر بازسازی پوست شما، رطوبت و لطافت پوست شما را هم حفظ کند.

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون

برای چه مواردی می توان از کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون استفاده کرد؟

قبل از همه چیز به این موضوع توجه کنید، اگر جای زخم، خراشیدگی، جای آکنه و جوش و … تازه باشد، استفاده از ترمیم کننده می تواند اثر بخشی بسیار مثبتی داشته باشد. پس سعی کنید تا جای زخم شما تازه است به داد آن برسید و نگذارید جای زخم شما کهنه شود. بد نیست به این موضوع هم توجه کنید که کرم های ترمیم کننده بیشتر روی زخم هایی که بر لایه میانی و بالایی پوست اتفاق افتاده است اثر بخشی خوبی دارند. پس نباید توقع زیادی در ترمیم زخم های عمقی به واسطه کرم های ترمیم کننده داشته باشید.

اما می رسیم به کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون که می توان از آن در موارد سوختگی، بریدگی، جای بخیه، پوست ترک خورده و خشک، جای انواع زخم ها، اگزما، جای جوش و آکنه، قرمزی و التهابات ناشی از حساسیت و هر نوع آسیب پوستی استفاده کرد. به این موضوع هم توجه کنید که شما می توانید برای کاهش التهابات پوستی بعد از عملیات پوستی چون میکرونیدلینگ، لیزر درمانی و پیلینگ از این کرم استفاده فرمایید.

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون حاوی سولفات به دلیل داشتن مس و زینک در خود می تواند به سرعت پوست را التیام ببخشد.

حتماً بخوانید: جای لک و جوش صورت خود را چگونه از بین ببریم؟

آیا تمام سنین می توانند از کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون استفاده کنند؟

پاسخ به این سوال بله است. این کرم ترمیم کننده می تواند برای تمام سنین و تمام اعضای خانواده مورد استفاده قرار گیرد.

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون

خرید کنید: آیا می خواهید کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون را بخرید؟

بررسی کلی کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون

این کرم فاقد عطر و مواد نگهدارنده است به همین دلیل استفاده از برای پوست های حساس مشکلی ایجاد نمی کند. اگر بخواهیم به این کرم از ۱ تا ۱۰ نمره ای بدهیم، عدد ۹ می تواند نمره ی خوبی برای این کرم باشد. دلیل اینکه ما یک امتیاز از آن را گرفته ایم به خاطر قیمت بالای آن است. به تاریخ امروز اگر شما بخواهید این کرم را با حجم ۴۰ میلی لیتر تهیه کنید باید مبلغی نزدیک به ۶۰۰ هزار تومان هزینه کنید. اما به نظر ما این هزینه برای داشتن پوستی زیبا و از بین بردن جای لک و زخم می تواند کمی عقلانی باشد.

در مورد علامت پلاس این محصول باید بگوییم منظور کمپانی اون این بوده است که این کرم اثر حفاظتی دارد و کمک به بازسازی سطح دفاعی پوست می کند.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }