با شیوه صحیح نگهداری از عطر و ادکلن آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

نگهداری از عطر

با گران شدن محصولات عطر و ادکلن در چند سال اخیر ما شاهد موضوعات سرچی چون، نگهداری از عطر و ادکلن بودیم. شاید این موضوع کمی برای ما بیگانه باشد، ولی جالب است بدانید که بسیاری از ما به دلیل شیوه ی نگهداری اشتباه از عطر خود سبب نابوی عطرهای خود می شویم. ادامه مطلب می تواند شما را در افزایش ماندگاری و بوی خوش عطر خود کمک بسیار زیادی کند.

نگهداری از عطر
نگهداری از عطر

گذاشتن عطر در مقابل نور

یکی از علل نابودی یک عطر می تواند در مقابل نور قرار گرفتن باشد. هنگامی عطر مقابل نور زیاد قرار گیرید به مرور بوی آن تغییر خواهد و شما بعد از مدتی شاهد استنشاق یک بوی متفاوتی از عطر خود هستید. ترجیحاً عطرهای خود را در محیط های تاریکی مثل کمد نگهداری کنید تا چنین مشکلاتی سبب نابودی عطرهای شما نشود.

حتماً بخوانید: تفاوت بین ادکلن ادو پرفیوم و ادوتولیت

گذاشتن عطر در داخل یخچال

یکی از باورهای اشتباه این است که مردم عطرهای خود را برای خراب نشدن در داخل یخچال نگهداری می کنند. بهتر است بدانید که شما برای نگهداری از یک عطر احتیاج به یک مکان خشک و تاریک دارید، نه مکانی مثل یخچال که می تواند بوی عطر شما را به خود بگیرد.

حتماً بخوانید: شخیصت شناسی از طریق ادکلن

گذاشتن عطر در داخل حمام

همانطور که در پاراگراف بالا اشاره شد، عطر احتیاج به یک مکان خشک دارد. پس نگهداری از عطر مکان های مرطوبی چون حمام می تواند سبب خرابی آن ها شود.

نگهداری از عطرگذاشتن عطر در جعبه

بسیاری دوست دارند زمانی که عطری را خریداری می کنند، جعبه ی آن را دور بی اندازند. باید به این دست از افراد بگوییم که کمی به احساسات خود غلبه کنند و جعبه ی ادکلن خود را به خاطر ماندگاری بیشتر عطر خود دور نیندازند.

حتماً بخوانید: چگونه ماندگاری ادکلن خود را افزایش دهیم؟

باز گذاشتن طولانی مدت درب عطر

همیشه بعد استفاده از عطرهای خود حتماً درب آن ها را ببنید. جالب است بدانید که باز ماندن درب عطر می تواند سبب از بین رفتن بوی آن شود.

تکان دادن عطر قبل از استفاده

بسیاری عادت دارند قبل از استفاده از عطر خود شیشه آن را تکان دهند. باید بگوییم این کار سبب نابودی عطر می شود و شما دارید دستی دستی مزیت های عطر خود را از بین می برید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }