بررسی کرم ضد آفتاب و ضد لک اوستینزمان مطالعه : ۲ دقیقه

ضد آفتاب و ضد لک اوستین

یکی از بزرگترین دقدقه های افرادی که به سلامت پوست صورت خود اهمیت می دهند، کرم های ضد آفتاب است. در واقع بسیاری از خریداران کرم های ضد آفتاب به دنبال محصولاتی هستند که علاوه بر اثر ضد آفتابی، اثرات درمانی هم داشته باشد.

اوستین؛ برندی ایرانی است که سعی کرده در محصولات خود از با کیفیت ترین متریال ممکن تهیه کند و یک محصول بسیار با کیفیت را در اختیار خریداران ایرانی عزیز قرار دهد. شاید برایتان جالب باشد که این برند مواد مؤثر محصولات خود را از برندهای فرانسوی چون سدرما تهیه می کند.

محافظت از اشعه های مضر

کرم ضد آفتاب اوستین پوست صورت ما را از اشعه های UVA و UVB حفاظت می کند و نمی گذارد این اشعه های مضر به پوست ما صدمه ای برسانند.

حالت سبک دارد

اکثر ما با سنگینی و حالت شاین کرم های ضد آفتاب مشکل داریم و همین موضوع سبب شده ما از زدن کرم ضد آفتاب اجتناب کنیم. اما باید بگوییم کرم اوستین این مشکل را برای ما حل کرده و به پوست صورت ما بعد از استفاده یک حالت مات می دهد و چربی پوست صورت ما را کنترل می کند. البته جالب است بدانید که تمامی محصولات اوستین فاقد چربی هستند.

ضد آفتاب و ضد لک اوستین
ضد آفتاب و ضد لک اوستین

بوی عطر

می شود گفت استنشاق بوی عطر در محصولات مراقبتی پوست کاملاً یک مسئله شخصی است و نمی شود گفت عطردار بودن یک محصول باعث مزیت آن است. در مورد این کرم ضد آفتاب باید بگوییم کمپانی اوستین تصمیم گرفته این محصول خود را بدون عطر به بازار عرضه کند تا افرادی که به عطر حساسیت دارند برایشان مشکلی پیش نیاید.

حتماً بخوانید: تأثیر کرم ضد آفتاب بر زیبایی پوست

برای انواع پوست است

اوستین هنگام خرید خود مشکل تشخیص نوع پوست را برای مشتریان حل کرده و محصول خود را برای تمامی پوست های خشک، نرمال، مختلط، چرب و آکنه دار مورد استفاده قرار داده است. البته زمانی فکر نکنید که تشخیص ندادن نوع پوست خود یک مزیت محسوب می شود.

حتماً بخوانید: از کجا بدانیم چه نوع پوستی داریم؟

SPF

SPF ضد آفتاب اوستین ۳۰ است و این موضوع می تواند خبر از حفاظت کافی را به شما دهد.

حتماً بخوانید: با جوش های سرسیاه چی کار کنیم؟

مواد موثره این ضد آفتاب

هنگام بررسی ضد آفتاب اوستین متوجه شدیم این محصول در خود از دو کمپلکس Evermat و Lumicpher برخوردار است.

کمپلکس Evermat حاوی عصاره انانتیا کلرانتا و اولئونولیک اسید است. در واقع این کمپلکس آنتی آکنه و قابض منافذ هست و تأثیرات خوبی روی منافذ باز و چربی پوست دارد و در کاهش آن ها کمک چشم گیری می کند.

در مورد Lumicpher باید بگوییم که این کمپلکس حاوی ماده دی استیل بولدین است. دی استیل بولدین هم اثر ضد لک و روشن کننده پوست دارد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }