با چند قهوه جالب و خوشمزه دنیا آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

قهوه با طعم ها مختلف

این روزها نوشیدنی قهوه عضو جداناپذیر ما شده و اکثر ما در طی شبانه روز حتماً از این نوشیدنی گرم استفاده می کنیم. اما در این بین افرادی به دنبال نوشیدنی قهوه با طعم های مختلف هستند و دوست دارند کافئین بدن خود را با طعم های خوشمزه و جذاب تأمین کنند. در ادامه مطلب تیم تکامگ شما را با چند قهوه خوشمزه آشنا خواهد.

قهوه با طعم ها مختلفقهوه رومانو

قهوه رومانو از ترکیب اسپرسو و آب لیموترش بدست می آید. این قهوه به دلیل ترکیب شدن طعم تلخ اسپرسو و طعم تیز لیموترش می تواند طعمی معتدل و جذاب را برای شما فراهم آورد. برای تهیه این قهوه شما بایستی یک سوم از فنجان قهوه خود را از آب لیموترش تازه و مابقی را با قهوه اسپرسو پر کنید.

حتماً بخوانید: پودینگ قهوه؛ یک دسر بسیار خوشمزه برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی

قهوه انجیر

یکی از قهوه هایی که بسیاری از شما حتی با نام آن آشنایی ندارید، قهوه انجیر است. این قهوه می تواند یک طعم بسیار مطبوع و خوشمزه ای داشته باشد و برای همه ی دوستداران کافئین می تواند مزه ای دلنشین داشته باشد. شما می تواند این قهوه را از دانه های قهوه آسیاب شده با انجیر خشک و دم آوری شده تهیه کنید.

قهوه تخم مرغقهوه تخم مرغ

این نوشیدنی گرم یک قهوه ویتنامی است که در زمان جنگ ویتنام به دلیل نبود شیر تازه از زرده تخم مرغ استفاده می کردند. برای تهیه این قهوه ابتدا باید قهوه خود را دم کنید و بعد زرده تخم مرغ، شیر و شکر را با هم ترکیب کنید تا به یک حالت سس مایونز مدلی دست یابید، سپس ترکیب به دست آمده را بروی قهوه خود بریزید و میل بفرمایید. توجه داشته باشید، شما می تواند در ترکیب زرده تخم مرغ، شکر و شیر از اسانس وانیل برای خوشمزه کردن قهوه خود استفاده کنید.

حتماً بخوانید: طرز تهیه قهوه در فرنچ پرس

قهوه حلوا ارده

یکی از قهوه های بسیار مقوی که می تواند شما را در شروع یک روز کاری خوب کمک زیادی کند، قهوه حلوا ارده است. این قهوه از ترکیب حلوای ارده، اسپرسو، شیر و عسل بدست می آید. برای تهیه این قهوه کافی است شما قهوه اسپرسو خود را دم کنید و بعد مقداری عسل به آن اضافه کنید و سپس در مرحله آخر ترکیب شیر و حلوای ارده را با قهوه خود ترکیب کنید.

قهوه فلفلقهوه فلفل

یکی از قهوه های بسیار پرطرفدار در دنیا قهوه فلفل است. این قهوه مزایای زیادی برای سلامت بدن انسان ها دارد و می تواند در کاهش فشار خون، ابتلا نشدن به دیابت، کاهش وزن و … کمک شایانی کند. برای تهیه این قهوه کافی است شما مقدار قهوه آسیاب شده را با فلفل سیاه ترکیب کنید و بجوشانید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }