دختران آلفا؛ یک همسر و دوست خوبزمان مطالعه : ۲ دقیقه

ویژگی دختران آلفا

یکی از دخترانی که می تواند بهترین همسر و دوست شما باشد، دختران آلفا هستند. اما باید توجه کنید آن ها زمانی بهترین می شوند که شما آن ها را محدود نکنید و همیشه آن ها در هر شرایطی درک کنید.

ویژگی دختران آلفاروشن و واضح

یکی از سخت ترین کارهای دنیا تشخیص دادن نه و آره دختران است. حتماً برای شما پیش آمده که بعضی اوقات سر مسائلی هنگام مشورت از دختری نه بشنوید و بعد از مدت ها متوجه شوید که منظور از نه، آره بوده است. حال دختران آلفا یک ویژگی بسیار خوبی که دارند این است که بسیار روشن و واضح صحبت می کنند و با نه ها و آره ها بازی نمی کنند و به شما یک جواب قاطع می دهند.

دوستان با معرفت

اگر دوستی از جنس آلفا دارید، نباید به هیچ وجه نگران این موضوع باشید که در زمان مشکلات پشت شما را خالی کنند و شما را تنها بگذارند. آن ها می توانند بهترین دوست برای شما باشند و در هر زمان می توانید آن ها را در هر شرایطی در کنار خود ببینید.

منتظر نمی ماند

این جنس دختران هیچ زمان منتظر شما نمی مانند که شما بنشینید تا یک رابطه صحیح به وجود آید. باید بگوییم آن ها دوست دارند شما پا به پای آن ها برای تداوم رابطه ای که در آن هستند پیشرفت کنید.

ویژگی دختران آلفااستقلال دارند

اگر با دختران آلفا وارد رابطه شوید، حتماً متوجه می شوید که آن ها هیچ علاقه ای به وابسته و ضعیف نشان دادن خود ندارند تا شما بیشتر به آنها علاقه مند شوید، بلکه همیشه استقلال خود را حفظ می کنند و هیچ زمان استقلال خود را پایمال نمی کنند.

هیجان را دوست دارند

یک مورد بسیار جالب این است که آن ها بیشتر از آن که از حرف های رمانتیک و عاشقانه لذت ببرند، از تجربه های جذاب و هیجان انگیز لذت می برند و خندیدن را به حرف های عاشقانه ترجیح می دهند.

یک دوست

ازدواج با دختران آلفا یعنی با یک تیر دو نشان زدن. شما هم صاحب همسر می شوید و هم صاحب یک دوست که همیشه در کنار شما است.

ویژگی دختران آلفاشما را کاملاً درک می کند

این جنس دختران همیشه سعی می کنند همسر خود را در شرایطی که حالش خوب نیست به خوبی درک کنند و اگر متوجه شوند که همسر خود احتیاج به تنهایی و فکر کردن دارد، سریعاً شرایط را برای آن فراهم می کنند.

به دوستان خود علاقه دارند

اگر می خواهید آن ها را عصبانی کنید، می توانید ارتباط آن ها را با دوستان خود محدود کنید. این کار می تواند یک حس بسیار بد در درون آن ها ایجاد و آن ها را به شدت عصبانی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }