تقابل اس دبلیو ام G01 و دیگنیتی پرایمزمان مطالعه : ۴ دقیقه

مقایسه دیگنیتی پرایم و اس دبلیو ام G01

اگر کمی اخبار خودرویی ایران را دنبال کنید و یا اگر کمی چشمان خود را تیز کنید، حتماً متوجه حضور دو کراس اوور در بازار و خیابان های ایران می شوید. این کراس اوور با نام های دیگنیتی پرایم و اس دبلیو ام G01 خود را به مردم معرفی کرده اند.

تا به امروز تمام خودروهای چینی خود را با پسوندهای ماشین اقتصادی به مردم ایران معرفی می کردند، اما امروزه به دلیل اینکه قیمت آن ها فقط ۱۰۰ میلیون تومان مانده تا میلیاردی شوند، خود را با پسوند خودروی لوکس به مردم ایران معرفی می کنند.

در ادامه مطلب شما را با مقایسه دو خودروی مونتاژی چینی آشنا خواهیم کرد و امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

بررسی خودروی دیگنیتی پرایم
مقایسه دیگنیتی پرایم و اس دبلیو ام G01
حتماً بخوانید: دیگنیتی پرایم؛ یک کراس اوور کوپه چینی

طراحی ظاهری

یکی خود را کراس اوور کامپکت دو رگه و دیگری خود را کراس اوور کوپه معرفی می کند. پس ما با دو خودرویی سر و کار داریم که سبک طراحی آن ها نو است.

اگر بخواهیم طراحی ظاهری اس دبلیو ام G01 را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که این خودرو در دو تیپ استاندار و نسخه F به بازار عرضه شده است. پس طراحی این خودرو دو زبان دارد، یکی اسپرت و دیگری معمولی. بیایید این موضوع را با یک مثال توضیح دهیم. همه ی شما با کمپانی لکسوس آشنا هستید و حتماً متوجه شده اید که لکسوس برای خودروهای کمی اسپرت تر خود لغت F را بر روی گلگیر و فرمان خود تایپ می کند. این لغت به ما می گوید که شما با یک خودروی نسبتاً تهاجمی تر از نسخه ی معمولی سر و کار دارید و مطمئن باشید که این موضوع در طراحی ظاهری خودروی شما تأثیر گذاشته است. حال اس دبلیو ام G01 هم از این شیوه نامگذاری تقلید کرده و خودروی اسپرت خود را با پسوند F به بازار عرضه کرده است. همان طور که در متن اشاره شد، این خودرو دو رگه است. یک رگ آن ایتالیایی و دیگر رگ آن چینی، که همین موضوع باعث شده شما با یک خودروی زیبا سر و کار داشته باشید.

حال می رسیم به دیگنیتی پرایم که خود را با جملاتی چون، لذت سواری یک خودروی کوپه در خودروی کراس اوور معرفی کرده است. دیگنیتی خود را به تقلید از اولین کراس اوور کوپه دنیا (بی ام و ایکس ۶) به یک طراحی اسپرت مجهز کرده است. جمله (این خودرو چینی هست) در کابین بسیاری از خودروها شنیده می شود. این جمله یه زمانی در قدیم ها به دلیل بی کیفیتی خودروهای چینی گفته می شد، ولی امروزه این جمله بیشتر به دلیل دیدن یک خودروی با کیفیت چینی گفته می شود. دیگنیتی هم یکی از این خودروها است که امروزه بسیاری با دیدن آن در خیابان ها این جمله را به کار می برند.

دیگنیتی پرایم

حتماً بخوانید: بررسی خودروی دامای X7

امکانات رفاهی

تا اینجا حتماً متوجه شده اید که این دو خودرو آمده اند خود را به عنوان یک کراس اوور با کیفیت مونتاژی معرفی کنند. پس همین موضوع سبب شده هر دو خودرو خود را به بهترین امکانات ممکن تجهیز کنند تا بتوانند یک ذهنیت مقایسه خودروهای چینی و کره ای را در مغز مردم به جریان دربیاورند.

البته به این موضوع توجه کنید که شما نباید از این دو خودرو توقع امکانات رفاهی خودروهای اروپایی را داشته باشید.

اس دبلیو ام G01
مقایسه دیگنیتی پرایم و اس دبلیو ام G01
حتماً بخوانید: SWM G01؛ یک دو رگه ایتالیایی_چینی

کابین

اس دبلیو ام G01 عاشق مینیمالیست گرایی و دیگنیتی پرایم عاشق لوکس گرایی. پس با این توصیفات ما با کابین هایی سر و کار داریم که هر کدام می توانند در ذهن خریداران خود پرخاشگری به وجود آورند.

اگر به دیگنیتی نگاهی بی اندازیم متوجه می شویم که از هر فرصتی استفاده کرده تا خود را به ماشین های لوکس نزدیک کند و اگر هم به اس دبلیو ام G01 نگاهی بی اندازیم متوجه می شویم که از هر فرصتی استفاده کرده تا خود را شبیه به ماشین های لوکس سوئد یعنی ولوو در بیاورد.

باید گفت سبک طراحی هر دو خودرو زیبا است و برای خود مشتریان خاص خود را دارند.

اس دبلیو ام G01سواری

اینجا جایی است که اکثر خریداران از خرید خود دلسرد می شوند. اگر کمی به اعداد و ارقام صفر تا صد و اندازه رینگ ها توجه کنید حتماً متوجه می شوید که این دو خودرو از یک سواری کند و خشکی برخوردار هستند. به این نکته هم توجه کنید که گیربکس CVT دیگنیتی توانسته کار را خراب تر از چیزی که هست کند.

اس دبلیو ام G01ارزش خرید

شما برای داشتن هر یک از این دو خودرو باید مبلغی بالای ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }