رژ لب؛ محصول آرایشی که چشم و چراغ صورت خانم ها استزمان مطالعه : ۲ دقیقه

رژ لب زدن

یکی از زیباترین مکاپ هایی که یک خانم می تواند از آن در زیبا جلوه دادن چهره خود بهره ببرد، رژ لب است. اما در این بین تعدادی از خانم ها به دلیل نابلد بودن در استفاده از این محصول آرایشی به جای اینکه زیبایی به چهره خود ببخشند، بلکه چهره و صورت خود را زشت می کنند و به بیننده ها یک حس بد از چهره خود منتقل می کنند. تیم مد و زیبایی تکامگ آمده تا شما را با شیوه صحیح استفاده از این محصول آرایشی آشنا کند و ما امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

رژ لباسکراب لب ها

قبل از هر چیز شما برای اینکه لب های زیبایی داشته باشید، باید حتماً از اسکرابی برای لایه برداری پوسته های اضافی لب های خود استفاده کنید. رعایت این عمل باعث می شود هنگامی که شما از رژ استفاده می کنید، لب های شما با سطح صاف خود وجه زیباتری داشته باشد.

حتماً بخوانید: چگونه لب های زیبا و خوش فرم داشته باشیم؟

مرطوب کردن لب قبل از آرایش

حال زمان آرایش فرا رسیده است. شما بایستی برای اینکه چین و چروک لب هایتان از بین برود، از یک مرطوب کننده استفاده کنید. شما می توانید این عمل را با بالم هایی چون هیدرودرم یا لانژه انجام دهید.

رژ لباستفاده از خط لب

کادر بندی یکی از مؤثرترین کارها برای زیباتر دیده شدن رژ لب است. شما می توانید این کار را با یک خط لب یک الی دو درجه تیره تر از رژ لب خود انجام دهید. توجه داشته باشید که خط لب و رژ لب از یک تم رنگی باید پیروی کنند.

رنگ رژ لبانتخاب رنگ رژ لب مناسب

در اینجا باید اول از همه به تناژ پوستی خود مراجعه کنید. باید بگوییم که مهمترین کاری که شما برای داشتن یک لب زیبا انجام دهید، رعایت کردن تناژ پوستی است. رعایت این کار باعث می شود شما یک هماهنگی خوبی بین رژ خود با رنگ چشم، پوست و موی خود داشته باشید.

حتماً بخوانید: معرفی بهترین رنگ موهای ایرانی

استفاده از برق لب

خانم ها توجه کنند استفاده بیش از برق لب می تواند آرایش شما را خراب کند و به نوعی چهره شما را می تواند برای بیننده ها دل زده کند. پس سعی کنید از این محصول آرایشی به صورت کنترل شده استفاده کنید. شما می توانید کمی برق لب را به وسط لب خود بزنید و بعد به دیگر نقاط لب خود پخش کنید.

فیکس کردن رژ لبفیکس کردن (روشی برای ماندگاری رژ لب)

آخرین مرحله ای که شما باید برای داشتن یک لب زیبا انجام دهید، فیکس کردن رژ است. شما می توانید بعد از استفاده از رژ لب یک دستمال کاغذی بین لب های خود بگذارید و فشار دهید تا چربی اضافی رژ لب گرفته شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }