معنای خواب هایی که می بینیم چیست و خبر از چه می دهند؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

معنای خواب هایمان در روانشناسی

در اکثر مواقع خواب های ما می تواند معنادار باشد و خبر از اتفاق یک واقعیت در زندگی ما دهد. پس بیایید بی هوا از کنار خواب های خود نگذریم و به دنبال معنای آن ها باشیم تا از آینده و حال زندگی خود با خبر شویم.

پرواز کردن در خواب

پرواز کردن در خواب به این معنا است که شما در زندگی احتیاج به انجام یک کار بزرگ دارید و باید در زندگی خود تصمیمات بزرگی بگیرید.

در خواب سقوط کردن

دیدن سقوط کردن در خواب می تواند به این معنا باشد که شما کنترل زندگی خود را از دست داده اید و می خواهید دوباره کنترل زندگی خود را بدست گیرد.

برهنه بودن در یک جمع

دیدن این خواب نشان دهنده این است که شما از آشکار شدن نقض های خود در زندگی حراس دارید و می ترسید دیگران از این نقص های شما با خبر شوند.

تعقیب شدن در خواب

اگر در خواب خود مشاهده کردید که در حال فرار هستید یا فردی شما را تعقیب می کند، این خواب به این معنا است که شما در زندگی خود ترسی دارید و دائماً از این موضوع در حال فرار هستید و نمی خواهید خود را با آن درگیر کنید.

تعقیب شدن توسط حیوانات در خواب

اگر چنین خوابی دیدید حتماً شما از چیزی در زندگی خود که احساسات شما را درگیر کرده است خشم دارید و همیشه خود را از اینکه به چنین احساساتی پایبند هستید سرزنش می کنید.

تعقیب شدن توسط یک مورد عجیب

اگر در خواب خود از یک مورد عجیب و غریب فراری هستید، احتمالاً شما در کودکی خود تجربه ای آسیب زا داشته اید.

تعقیب شدن توسط یک جنس مخالف

اگر در خواب خود از یک جنس مخالف فرار می کنید، احتمالاً شما از عاشق شدن می ترسید و از روابط گذشته خود حراس دارید.

ریختن دندان ها در خواب

این خواب بیشتر مخصوص افرادی است که به زیبایی و جذابیت خود اهمیت می دهند. حال اگر این افراد در خواب خود ریخته شدن دندان های خود را دیدند، احتمالاً می ترسند که جذابیت خود را از دست بدهند و در جلوی دیگران زیبا به نظر نرسند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }