هر آنچه که باید در مورد عمل زیبایی بینی بدانیدزمان مطالعه : ۴ دقیقه

عمل زیبایی بینی

هر زمان که نام عمل و جراحی می آید، همه ی ما ناخودآگاه ترسی در درونمان ایجاد می شود. ولی سال ها است که عمل و جراحی وقتی در کنار لغت بینی قرار می گیرند، دیگر آن حس ترس در درون ما ایجاد نمی شود، بلکه یک حس زیبایی و جذابیت در درون ما ایجاد می شود. شاید می شود دلیل این حس را به خاطر افراد متعددی که این عمل را انجام داده اند و چهره خود را زیباتر از قبل خود کرده اند، دانست.

در ادامه مطلب تیم تکامگ به بررسی تمامی موارد مهم قبل و بعد از جراحی زیبایی بینی پرداخته است و ما امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

بینی زیبا و طبیعیهمه چیز درباره قبل از عمل زیبایی بینی

نفس تنگی و آبریزش بینی بعد از عمل بینی

بسیاری فکر می کنند که بعد از جراحی بینی دچار نفس تنگی و آبریزش بینی می شوند. باید به این دست از افراد گفت که این یک باور غلط است و شما در روزهای اول فقط دچار این مشکل هستید و بعد چند روز نفس تنگی و آبریزش بینی شما متوقف می شود.

افتادگی بینی گوشتی بعد از جراحی بینی

در قدیم به علت نبود دستگاه های جدید و تکنیک های نو در جراحی بسیاری که از بینی گوشتی در چهره خود برخوردار بودند، دچار افتادگی بینی می شدند. اما در این روزهایی که ما سپری می کنیم دیگر چیزی به نام افتادگی بینی گوشتی بعد از عمل زیبایی بینی مرسوم نیست و تکنیک های نو از این جریان جلوگیری کرده اند.

حتماً بخوانید: چگونه لب های زیبا و خوش فرم داشته باشیم؟

عمل بینی زیر ۱۸ سال

اینکه شما می توانید زیر سن ۱۸ سال عمل بینی را تجربه کنید بستگی به تکمیل رشد استخوان بندی صورت شما دارد. پس اگر شما سنتان زیر ۱۸ سال است، باید به پزشک مورد نظر مراجعه فرمایید تا متوجه تکمیل رشد استخوان های صورت خود شوید.

فرم بینی کاملاً مطابق چیزی که می خواهیم می شود؟

یکی از باورهای اشتباه در مورد جراحی زیبایی بینی این است که افراد فکر می کنند از هر فرم بینی که خوششان آمد می توانند بهره ببرند. باید بگوییم که شما تنها می توانید یک فرم کلی از بینی که مد نظر شما است را به پزشک مورد نشان دهید تا پزشک شما با تکنیک های خود و با در نظر گرفتن شرایط شما نزدیک ترین مدل مورد نظر شما را به وجود آورد. توجه داشته باشید که هیچ زمان امکان تشابه دو بینی با هم وجود ندارد.

بینی زیبا و خوش فرمهمه چیز درباره بعد از عمل زیبایی بینی

خندیدن و گریه زیاد بعد از عمل بینی

یکی از مهمترین مواردی که شما باید بعد از عمل بینی به آن توجه کنید، خندیدن و گریه کردن زیاد است. سعی کنید در مواردی که خنده یا گریه می کنید دو طرف لپ خود را نگه دارید تا از فشار به عضلات صورت خود جلوگیری کنید تا بخیه های صورت شما باز نشود.

چسب عمل بینی

روزهای اول شما به دلیل اینکه عادت ندارید چیزی روی صورت شما باشد، وسوسه می شوید که با چسب روی بینی خود بازی کنید. باید بگوییم شما نباید به هیچ وجه در روزهای اول به چسب بینی خود دست بزنید، زیرا این عمل شما می تواند در فرم بینی شما تغییر ایجاد کند. توجه داشته باشید که برای تعویض چسب بینی در روزهای اول هیچ زمان نباید خود به انجام این کار اقدام کنید و حتماً باید پزشک مورد نظر شما عمل تعویض چسب را انجام دهد.

استراحت بعد از عمل بینی

شما باید تا دو روز بعد از عمل بینی به خود استراحت مطلق بدهید و از انجام حرکاتی که می تواند به بینی شما لطمه وارد کند، باید به جد بپرهیزید.

حتماً بخوانید: داشتن یک چهره زیبا بدون آرایش

بعد از عمل بینی چی بخوریم؟

شما باید تا دو روز مصرف غذاهای گرم را کنار بگذارید و فقط از مایعات سرد و ولرم استفاده کنید. توجه داشته باشید که کمپرس سرد نباید به هیچ وجه فراموش شود.

چه کارهایی را نباید بعد از عمل بینی انجام دهیم؟

مواردی چون مصرف نکردن دخانیات، مصرف نکردن الکل، آدامس نجویدن، استفاده از مسواک بزرگسالان، سر را پایین نگه نداشتن و بسیاری از این دست موارد که پزشک مورد نظر باید شما را مطلع کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }