چگونه ناخن های شفاف و براق داشته باشیم؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

داشتن ناخن های براق

براقیت ناخن های دست برای خانم ها همانند براقیت ماشین مشکی برای آقایان اهمیت دارد. این مثال می تواند اهمیت براق بودن ناخن ها برای خانم ها را به خوبی به شما شرح دهد. آقایان مشکل خود را با سرامیک بدنه و کاور کردن بدنه خودروی خود برای همیشه حل کرده اند. اما خانم ها هنوز راه حلی برای حل مشکل همیشگی براقیت ناخن های خود پیدا نکرده اند و در اکثر مواقع از روش های موقتی چون استفاده از لاک های ناخن براق کننده ی گله مند هستند.

در ادامه مطلب تیم مد و زیبایی تکامگ قصد دارد خانم ها را برای داشتن ناخن های براق به طور همیشگی و طبیعی کمک کند. امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

براق کردن ناخن با روغن های طبیعیبراق کردن ناخن با روغن های طبیعی

شاید ماساژ نوک ناخن ها با روغن طبیعی کمی برای خانم ها ناآشنا یا خنده دار به نظر برسد. جالب است بدانید وقتی شما نوک ناخن های خود را با روغن های طبیعی چون بادام، زیتون و نارگیل ماساژ می دهید و چرب می کنید، انگاری دارید به ناخن های خود جان می بخشید و به آن های یک غذای مفید برای براق شدن و زیباتر دیده شدن می دهید. اگر به دنبال ناخن های زیبا هستید، هیچ زمان بهره بردن از روغن های طبیعی را فراموش نکنید.

حتماً بخوانید: کاشت ناخن، کاشت ژل، لمینت ناخن، کاور ناخن و ژلیش چیست؟

لیموترش و بیکینگ پودر

حتماً خانم هایی که بیش از حد از لاک و براق کننده استفاده می کنند، از زردی ناخن ها در امان نمانده اند. یک روش بسیار خوب برای از بین بردن زردی ناخن ها می تواند تر کیب لیموترش تازه با بیکینگ پودر باشد. برای بهره مندی از این روش کافی است شما یک عدد لیموترش تازه را از وسط برش دهید و آن را به بیکینگ پودر آغشته کنید و سپس به ناخن های خود بمالید.

براق کردن ناخن ها با گلاببراق کردن ناخن ها با گلاب

یک راه بسیار مؤثر برای داشتن ناخن های براق استفاده از گلاب است. شما می توانید هر روز ناخن های خود را با مقدار کمی گلاب ماساژ دهید تا به براقیت ناخن های خود بی افزایید. توجه داشته باشید تکرار مکرر این کار برای نتیجه مثبت فراموش نشود.

حتماً بخوانید: هر آنچه که باید در مورد کاشت ناخن بدانید

براق کردن ناخن ها با خمیر دندان

بیایید فکر کنید یک لاک ناخنی دارید که در درون آن خمیر دندان است. کافی با خمیر دندان اینگونه رفتار کنید تا به ناخن های براق و زیبا دست پیدا کنید. بهره بردن از این روش همانند مسواک زدن است و تنها فرق آن استفاده از برس لاک ناخن به جای مسواک است.

حتماً بخوانید: راز داشتن ناخن های زیبا و سالم

استفاده از وازلین برای داشتن ناخن های براق

ناخن ها همانند پوست احتیاج به رطوبت رسانی دارند. شما می توانید این عمل را به واسطه وازلین انجام دهید و ناخن های خود را مرطوب کنید. توجه داشته باشید، ناخن هایی که بیشتر در مجاورت آب هستند، دچار مشکل خشکی می شوند. پس سعی کنید در زمان های استفاده از آب دستکش بر دست داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }