به شما رنگ مو ایرانی خوب معرفی کرده ایمزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بهترین رنگ موهای ایرانی

بسیاری از خانم ها این روزها برای تغییر رنگ موهای خود دیگر به آرایشگاه ها مراجعه نمی کنند و خود سعی بر این دارند تا با هزینه کم به یک رنگ موی مناسب و مورد علاقه خود دست یابند. اما این دست از خانم ها با مشکل بزرگی به نام تنوع برند در این زمینه مواجه هستند و نمی دانند که خرید و استفاده از کدام برند رنگ مو می تواند مناسب آن ها باشد.

در ادامه مطلب تیم تکامگ بهترین رنگ موهای ایرانی را مورد بررسی قرار داده است. امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

بررسی رنگ مو بیول رنگ مو بیول خوبه؟

رنگ مو بیول یکی از رنگ موهایی است که با بیش از ۱۰۰ رنگ متنوع بر پایه مواد طبیعی جزء برندهای معروف ایرانی محسوب می شود. از مزایای استفاده از این رنگ مو می شود به تقویت تار موها، پوشش دهی خوب، تنوع رنگی بالا و محافظت از مو اشاره کرد. اگر بخواهیم معایب این رنگ مو را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم رنگ موهای بیول موها را خشک می کند.

بررسی رنگ مو زی فام

کیت رنگ مو زی فام

رنگ مو زی فام کمی در بسته بندی خوب مهارت به خرج داده است و رنگ موهای خود را همانند رنگ موهای خارجی معروف به صورت یک کیت ارائه داده است. در این کیت رنگ مو، اکسیدان، سرم مو و ماسک مو وجود دارد. از مزایای این رنگ مو می شود به پوشش دهی بسیار خوب و وجود فیلتر فرابنفش اشاره کرد. ایجاد حساسیت برای افراد از معایب رنگ مو زی فام است.

بررسی رنگ مو پروکسابررسی رنگ مو پروکسا

یکی از بهترین رنگ موهای ایرانی، رنگ موی پروکسا است. این برند عمری ۲۰ ساله دارد و از تنوع رنگی بسیار بالایی در محصولات خود برخوردار است. از مزایای بسیار خوب رنگ های پوکسا این است که رنگ موهای آن حاوی ویتامین، پروتئین، کراتین و آمونیاک زیر ۱ درصد است. از معایت این رنگ مو می شود به حجم پایین آن اشاره کرد.

بررسی رنگ مو مارال

بررسی رنگ مو مارال

یک از قدیمی ترین تولید کننده های محصولات آرایشی در ایران کمپانی مارال است. رنگ موهای این برند از قیمت مناسبی دارد و اکثر افرادی که از این رنگ مو استفاده کرده اند، از ثبات رنگی آن تعریف می کنند. توجه داشته باشید که رنگ موهای مارال حاوی ویتامین هستند. از معایب رنگ موهای مارال می شود به خشک کردن مو اشاره کرد.

بررسی رنگ مو کالیونرنگ مو کالیون خوبه؟

این کمپانی سعی بر این دارد محصولات آرایشی بسیار باکیفیت تولید کند و تولیدات خود را بر پایه فرمولاسیون شرکت های اروپایی قرار دهد. از مزایای رنگ موهای کالیون می شود به غلظت رنگ و پوشش دهی بسیار خوب اشاره کرد.

بررسی رنگ مو روت

بررسی رنگ مو روت

یکی دیگر از برندهای ایرانی در تولید رنگ مو، برند روت است. این برند در کلکسیون رنگ خود بیش از ۱۰۰ طیف رنگی دارد. از مزایای این رنگ مو می شود به ویتامین و غلظمت بالای رنگ اشاره کرد. توجه داشته باشید که رنگ موهای روت از ماندگاری پایینی برخوردار است.

بررسی رنگ مو ویتامولبررسی رنگ مو ویتامول

یکی از رنگ موهای ایرانی خوب، رنگ مو ویتامول است. حجم محصولات رنگ مو این کمپانی بسیار عالی است و می تواند برای افرادی که موهای پر پشت دارند گزینه بسیار خوبی باشد. اما توجه داشته باشید که رنگ دهی محصولات ویتامول کمی پایین است.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }