چگونه لب های زیبا و خوش فرم داشته باشیم؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

لب

فصل سرما میاد خشک میشم، به سیگار کشیدن حساسم، بهم رژ لب قلابی می خوره اذیت میشم، آب بهم نرسه خشک میشم، منم احتیاج به لایه برداری دارم و… . این هایی که خواندید در و دل های لب های شما است. اگر خانم باشید با یک رژ لب زشتی لب ها را می پوشانید، و اگر هم آقا باشید حداکثر با یک پماد (آ د) مسئله را حل می کنند. اما در این بین افرادی که به زیبایی لب های خود اهمیت می دهند، به این سادگی از این زشتی عبور نمی کنند و به دنبال لب های خوشرنگ و زیبا هستند.

ادامه مطلب می تواند شما را در داشتن لب های زیبا کمک کند و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

رژ لبتأثیر رژ لب بر زیبایی لب ها

رژ لب به خودی خود هیچ زیانی به لب ها نمی رساند. اما این موضوع در صورتی صدق می کند که شما از رژ لب های اصل استفاده کنید. توجه داشته باشید رژ لب های قلابی می تواند لب های شما را خشک و تیره کند.

حتماً بخوانید: فواید نوشیدن آب برای سلامتی انسان

تأثیر کم آبی بدن بر زیبایی لب

حتماً متوجه شده اید که کم آبی بدنتان باعث تیرگی پوست صورتتان شده است. لب هم همانند پوست صورت است و اگر در بحران کمبود آب بدن قرار گیرد تیره می شود و روشنی و زیبایی خود را از دست می دهد.

داشتن لب های زیباتأثیر مصرف دخانیات بر زیبایی لب

استفاده مکرر از سیگار و قلیان می تواند به مرور لب های شما را تیره کند و زیبایی را از آن ها بگیرد . سعی کنید با ترک دخانیات علاوه بر داشتن لب های خوشرنگ، به سلامت بدن خود هم کمک کنید.

جویدن لب

بعضی وقت ها ترس، بعضی وقت ها استرس و اکثر مواقع عادت می تواند ما را به جویدن لب هایمان مشتاق کند. این عمل می تواند بر فرم لب ها تأثیر بسیار منفی بگذارد و شما را از داشتن لب های زیبا دور کند.

داشتن لب های زیبامرطوب کردن لب ها

لب ها هم همانند پوست صورت احتیاج به آبرسانی دارند. شما می توانید این عمل را با کرم های مخصوص رطوب رسانی لب انجام دهید.

حتماً بخوانید: علل تیرگی و کدری پوست صورت

لایه برداری لب

شاید واژه اسکراب یا لابه برداری برای لب کمی برای شما نا آشنا باشد. اما باید بگوییم که برای داشتن لب های زیبا این امر می تواند شما را بسیار کمک کند. برای بهره مندی از این روش شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش محصولات آرایشی یک لایه بردار لب خریداری کنید و به زیبایی لب های خود بی افزاید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }