ریگان کوپا T210؛ کراس اووری جذاب که توسط یک کپی کار به بازار خودروهای جهان عرضه شده استزمان مطالعه : ۳ دقیقه

ریگان کوپا T210

یکی از کراس اوورهایی که با زرق و ورق توسط کرمان خودرو وارد کشورمان شد و توانست خود را به خوبی یک خودروی باکیفیت چینی معرفی کند، ریگان کوپا T210 است. ریگان کوپا توسط یک خودروساز یا کپی ساز معروف چینی به نام زوتی طراحی و تولید شده است و توانسته در دنیای کراس اوورها حرفی برای گفتن داشته باشد.

در ادامه مطلب شما را با یک کراس اوور چینی آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

ریگان کوپا T210طراحی ظاهری

بسیاری می گویند این خودرو از یک پلتفرم و طراحی مشترک با خودروهای اروپایی بهره می برد و در طراحی خود از خودروهای آلمانی بسیار تقلید کرده است. این موضوع بیشتر از سابقه کمپانی زوتی نشات می گیرد و باعث شده به ریگان گوپا T210 القابی چون کپی کاری بدهند.

ولی باید بگوییم ریگان کوپا کمی از کپی کاری های شرکت زوتی فاصله گرفته است و خود را با یک جلوپنجره جسورانه، چراغ های جذاب، سپرهای ساده زیبا، خطوط کرومی و خمیدگی در ستون C یک خودروی زیبا و جذاب معرفی کرده است.

ریگان کوپا T210

حتماً بخوانید: بررسی خودروی دامای X7

امکانات رفاهی

همان طور که چهره ی خودروهای چینی چند سالی است که توسعه یافته و زیبا شده اند، امکانات رفاهی خودروهای چینی هم پیشرفت خوبی داشته و ما شاهد آپشن های بسیار جذابی در خودروهای چینی هستیم.

ریگان کوپا هم از این موضوع به خوبی پیروی کرده است و خود را به امکانات رفاهی بسیار عالی تجهیز کرده است. توجه داشته باشید که این خودرو در سه تیپ Exclusive ،Royal و Flagship به بازار ورود پیدا کرده است که فول ترین نسخه این خودرو نسخه Flagship است.

ریگان کوپا T210

حتماً بخوانید: SWM G01 یک دو رگه ایتالیایی_چینی

کابین و سواری

طراحی کابین همانند طراحی ظاهری بسیار جذاب است و می شود در آن حس و حال یک خودروی اسپرت و نیمه لوکس را به خوبی متوجه شد. باید گفت ریگان در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است و می شود کابینی با متریال باکیفیت و جذاب را مشاهده کرد.

در مورد سواری هم باید گفت که کوپا با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ، سیستم کنترل پایداری خوب و عایق بندی قابل قبول خود توانسته به راننده یک سواری لذت بخش را هدیه دهد. به این موضوع توجه کنید که کوپا به دلیل بنزین بی کیفیت عملکرد خوبی در کشورمان نداد و مصرف سوخت آن بالا است. حال شرکت ریگان خودرو برای افزایش شتاب و مصرف سوخت پایین تدابیری اندیشه است. شما می توانید برای تکمیل اطلاعات خود و آپدیت خودروی خود به نمایندگی های این خودرو مراجعه فرمایید.

ریگان در مورد فضای اتاق و ارگونومیک بسیار سنجیده عمل کرده است و توانسته کابین این کراس اوور را برای یک خانواده بسیار خوب طراحی کند.

ریگان کوپا T210

حتماً بخوانید: دیگنیتی پرایم یک کراس اوور کوپه چینی

رقیب

 اس دبلیو ام G01، دامای X7، بورگوارد BX5، دیگنیتی پرایم و فیدلیتی می توانند رقیبان این خودرو باشند.

ریگان کوپا T210ارزش خرید

در طی بررسی هایی که ما انجام دادیم شاهد هیچ نکته منفی نسبت به این خودرو نبودیم و می شود گفت ریگان کوپا T210 یک کراس اوور با کیفیت چینی است. البته نباید فراموش کرد که ریگان کوپا کار بسیار سختی در مقابل رقیبان خود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }