فراری ۴۵۸؛ یک سوپر اسپرت ایتالیاییزمان مطالعه : ۲ دقیقه

فراری ۴۵۸

هر زمان در هر مکان وقتی حرف از خودروهای سوپر اسپرت باشد، حتماً نام فراری گوش شنونده ها را نوازش می کند. یکی از این نام ها فراری ۴۵۸ است که در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی فراری روانه بازار شد. این ماشین خارق العاده توانست یکی از محبوب ترین خودروهای سوپر اسپرت در جهان شود.

فراری 458

طراحی ظاهری

یک قانونی در طراحی این سبک خودروها است که می گوید: طول زیاد_ارتفاع کم؛ همین موضوع باعث شده این سبک خودروها از یک طراحی بسیار جذاب و جسورانه بهره ببرند.

فراری ۴۵۸ هم از این موضوع به خوبی در طراحی خود پیروی کرده است و خود را در کنار این ابعاد جذاب با خروجی و ورودی های هوا، اگزوز سه لاینه در وسط و شکستگی های زیبای بدنه به بیندگان خودوریی سوپر اسپرت معرفی کرده است.

ferrari 458امکانات رفاهی

بیشتر توجه خریداران و نقد کنندگان نسبت به خودروهای سوپر اسپرت امکانات ایمنی است تا امکانات رفاهی. فراری هم به توجه طرفداران خود احترام گذاشته است و فراری ۴۵۸ را به بهترین امکانات ایمنی تجهیز کرده است.

اما امکانات رفاهی نه چندان جذاب این خودرو حرفی برای گفتن نمی گذارد و نمی شود زیاد در مورد آپشن های رفاهی آن صحبت کرد. البته باید بگوییم که هدف خریداران این خودرو بیشتر لذت از سواری است تا لذت از آپشن های رفاهی.

ferrari 458

کابین و موتور

کابین ۴۵۸ همان جایی است که توانسته حس یک خودروی اسپرت و جسورانه جذاب را در روح و روان سرنشینان ایجاد کند. جذاب ترین نقطه ای که می شود در کابین این خودرو کشف کرد، فرمان آن است. آنقدر این طراحی فرمان های فراری جذاب است که پورشه پرغرور در محصولات خود از فرمان های فراری الهام گرفته است.

در مورد موتور هیولای این خودرو هم باید بگوییم توانایی این انجین اسپرت آنقدر زیاد است که می تواند در ۳.۵ ثانیه شما را به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

ferrari 458رقیب

بنز SLS رقیب اصلی این خودرو است که در بعضی از مسائل فنی هم با هم مشترک هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }