برای جوان تر دیده شدن اینگونه آرایش کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

آرایش

اکثر خانم ها امروزه به دنبال آرایش هایی هستند که سنشان کمتر نشان داده شود. برای رسیدن به این راز آرایشی که بسیاری از خانم ها به دنبال دستیابی به آن هستند، باید نکات زیادی حین آرایش کردن رعایت شود. اکثر مواقعی که باعث می شود آرایشی سن خانم ها را بالا نشان دهد، زیاده روی در استفاده از اقلام آرایشی است.

در ادامه مطلب شما را با تکنیک های آرایشی آشنا خواهیم کرد تا چهره شما جوان تر دیده شود.

ابروها

هر چه ابروها حالت طبیعی خود را حفظ کنند می تواند چهره شما را به مردم چهره ای جوان تر معرفی کند. توجه داشته باشید هنگام آرایش به هیچ عنوان به قالب و فرم اصلی ابروی خود دست نزید و از تیره کردن آن ها به شدت پرهیز کنید.

زمانی که می خواهید برای اصلاح ابروهای خود اقدام کنید، سعی کنید حد وسط را در اصلاح ابرو رعایت کنید و نگذارید ابروهایتان زیاد کوتاه یا زیاد بلند شود.

آرایش مژه

حتماً بخوانید: انتخاب رنگ مو به کمک تناژ پوست

رعایت تناژ

هر فردی بر روی کره زمین از یک تناژ پوستی مخصوص خود بهره می برد. ولی بعضی از افرادی که می خواهند سنشان کمتر دیده شود نباید از موضوع تناژ پوستی برای انتخاب رنگ موی خود پیروی کنند. توجه داشته باشید شما برای اینکه سنتان کمتر دیده شود باید استفاده از رنگ موهای بسیار روشن و بور را ترک کنید و به سراغ رنگ های گرم بروید.

سعی کنید از رنگ مویی بهره ببرید که در آن از تکنیک های بالیاژ، آمبره، سامبره، هایلایت و… استفاده شده باشد تا موهای شما از یک دستگی رنگی نجات یابد.

آرایش ابرواستفاده از ریمل

ریمل به خانم ها کمک می کند تا مژه های پر پشت تری داشته باشند. ولی استفاده بیش از حد از این محصول آرایشی می تواند مژه های شما را به اصطلاح مژه عنکبوتی نزدیک کند.

کرم پودر

کرم پودر از آن دست لوازم آرایشی است که استفاده بیش از حد از آن شما را با اصطلاحی چون صورت کیکی آشنا خواهد کرد. سعی کنید از کرم پودر به میزانی استفاده کنید تا حالت طبیعی صورت شما حفظ شود. شما می توانید برای طبیعی تر دیده شدن کرم پودر از اسفنج آرایشی استفاده کنید.

حتماً بخوانید: همه چیز در مورد اسفنج آرایشی

رژ لب

در اکثر مواقع اصطلاح آرایش سن بالا زمانی بر لبان افراد جاری می شود که فردی از رژ لب تیره و مات استفاده کرده باشد. استفاده رژ لب تیره و مات می تواند صورت شما را بی روح کند و چند سال به سن واقعی شما اضافه کند. پس استفاده از رژهای روشن می تواند چهره شما را بسیار جوان نشان دهد.

آرایش صورتسایه

سایه ها از انواع مختلفی تشکیل شده اند و شما می توانید هنگام خرید با محصولات متفاوتی روبرو شوید. تجربه می گوید اگر شما می خواهید سنتان کمتر دیده شود باید از خرید سایه های اکلیلی اجتناب کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }