متولدین چه ماهی خوشتیپ هستند؟ + متولدین هر ماه چه تیپی دارندزمان مطالعه : ۳ دقیقه

تیپ متولدین هر ماه

موضوع شخصیت شناسی امروزه در بین افراد کنجکاو بسیار داغ شده است و اکثر افرادی که دوست دارند خصوصیات اطرافیان خود را بدانند بیشتر به موضوعاتی چون شخصیت شناسی رجوع می کنند. حال موضوع تیپ متولدین هر ماه می تواند برای این دست از افراد جالب باشد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

تیپ متولدین فرودین ماه

فروردین ماهی ها برای انتخاب استایل خود به هیچ وجه به دنبال یک سبک خاص نمی روند و به یک سبک و پوشش بسنده نمی کنند. آن ها همواره به دنبال تنوع در پوشش خود هستند و از سلیقه ی خوبی در انتخاب لباس بهره می برند.

استایل متولد هر ماهتیپ متولدین اردیبهشت ماه

شما اگر دنیای مد و لباس سفری کرده باشید، حتماً با واژه لباس آوانگارد آشنایی دارید. اردیبهشت ماهی هم از این سبک و استایل بسیار خوششان می آید و علاقه زیادی به خاص بودن لباس خود دارند. آن ها اعتماد به نفس خوبی در زمینه خرید و پوشش لباس دارند و همیشه این موضوع باعث شده است که تیپشان بیشتر از ماه های دیگر سال به چشم بیاید.

حتماً بخوانید: استایل متناسب با کفش های تخت چیست؟

تیپ متولدین خرداد ماه

خرداد ماهی عاشق رنگ و تنوع رنگی هستند و از پوشیدن لباس های رنگی هیچ ابایی ندارند. آن ها دوست دارند همیشه در پوشش خود از موضوع هارمونی رنگ ها پیروی کنند و خود را با دنیای رنگ هایی که انتخاب کرده اند در چشم و دل دیگران جای کنند.

تیپ متولد هر ماهتیپ متولدین تیر ماه

تیر ماهی در انتخاب لباس بسیار حساسیت نشان می دهند و همیشه افرادی شیک پوش هستند. باید بگوییم که حساسیت تیر ماهی آنقدر در خرید لباس زیاد است که حتی پوشش خانه آن ها هم از این خاص بودن در امان نمانده است.

حتماً بخوانید: هر استایلی چه نوع سبک دکوراسیونی را می پذیرد

تیپ متولدین مرداد ماه

لاکچری پوشان ماه های سال مرداد ماهی هستند و دوست دار برند و داشتن لباس های فاخر هستند. گویی خرید لباس های گران قیمت در ذات آن ها نهادینه شده است.

حتماً بخوانید: شخیصت شناسی از طریق عطر

تیپ متولدین شهریور ماه

رسمی پوش جمع ما شهریور ماهی ها هستند و آن ها در انتخاب پوشش رسمی بسیار تبحر دارند. این افراد می توانند راهنمای خوبی در خرید لباس های رسمی و شیک باشند، پس حتماً در انتخاب لباس های شیک از شهریور ماهی ها مشورت بگیرید.

تیپ متولدین مهر ماه

ساده پوش و دوست دار رنگ های خنثی هستند و همیشه می شود سادگی در عین زیبایی را در پوشش آن ها مشاهده کرد. البته باید بگوییم که بعضی اوقات مهر ماهی ها از رنگ های جیغ در پوشش خود استفاده می کنند.

Brigade born every monthتیپ متولدین آبان ماه

آبان ماهی همیشه دوست دارند در چشم دیگران خاص دیده بشوند، برای همین این افراد از لباس های خاص و خیره کننده برای پوشش خود استفاده می کنند و از یک سبک بسیار خاصی که خودشان تعریف کرده اند پیروی می کنند. حتماً اگر شما آبان ماهی باشید سوال ( این لباستو از کجا خریدی؟) را بسیار شنیده اید.

حتماً بخوانید: متولدین آبان ماهی یکی از احساسی ترین افراد دنیا هستند

تیپ متولدین آذر ماه

این افراد به دلیل حس ابر قدرت دانستن خود از مدهای خاص در پوشش خود استفاده می کنند. عموماً آذر ماهی ها کژوال پسند هستند و دوستدار لباس های ناشناس و خاص هستند.

 Style born every monthتیپ متولدین دی ماه

دی ماهی ها کلاسیک پسند هستند و اکثراً پوشش خود را از مدهای کلاسیک شیک انتخاب می کنند. دی ماهی ها با اینکه خودشان را درگیر مد نمی کنند، ولی انتخاب آن ها در پوششان توانسته آن ها شیک و مجلسی نشان دهد.

حتماً بخوانید: شخصیت شناسی مرد متولد دی ماه

تیپ متولدین بهمن ماه

آزادی خواه تعریف خوبی برای ذات بهمن ماهی ها است. پس این افراد خودشان را زیادی درگیر مد و لباس نمی کنند و هر چه دوست دارند و در آن راحت هستند می تواند، انتخاب آن ها برای پوششان باشد.

تیپ متولدین اسفند ماه

ساده پوش، اما خاص هستند. آن ها با وجود اینکه به تیپ ساده اعتقاد زیادی دارند، ولی پوشش آن ها همیشه در چشم مردم زیبا دیده می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }