اشرافیگری به سبک لکسوس RX200tزمان مطالعه : ۲ دقیقه

لکسوس RX200t

لکسوس آمده بود تا نواقص خودروهای تویوتا را بر طرف کند و یک خودرویی بدون هیچ نقصی را وارد بازار خودرویی جهان کند. می شود گفت لکسوس در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است و توانسته خواسته خود را در این زمینه به نتیجه برساند. لکسوس RX200t یکی از محصولات شاخص این کمپانی است که توانسته جزء پر فروش ترین خودروهای صنعت آن باشد.

در ادامه مطلب شما را با یک شاسی بلند لوکس آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

لکسوس RX200tطراحی ظاهری

چند سالی است خطوط تیز و کشیده در صنعت لکسوس نفوذ کرده است و می شود در تمامی محصولات این کمپانی این سبک بازی با خطوط را به وضوح مشاهده کرد.

بنده به عنوان بیننده اگر بخواهم نام دیگری برای RX200t انتخاب کنم، ماشین مثلثی را بهترین نام برای این خودرو می دانم. زیرا هر قسمتی از این خودرو را که مشاهده می کنید متوجه الهام گیری از خطوط مثلث در بدنه می شوید. جلو پنجره مثلثی، چراخ ها مثلثی، سپر جلو مثلثی، پنجره ها مثلثی و غیره.

البته موضوع طراحی بدنه خودرو بیشتر به سلیقه خریدار مربوط می شود، ولی شاید اگر کمی استفاده از خطوط تیز در بدنه کاسته شود لکسوس RX200t بتواند بدنه جذاب تری نسبت به الان خود داشته باشد.

لکسوس RX200t

امکانات رفاهی

هر زمان که نام لکسوس بر زبان آمد مطمئن باشید شما با امکانات رفاهی و ایمنی عجیب و غریبی سر و کار دارید. RX200t هم نامی است که وقتی بر زبان می آید، خریداران بدون توجه به لیست آپشن ها خرید خود را انجام می دهند و بیشتر سعی می کنند با امکانات رفاهی این خودرو در زمانی که صاحب و مالک خودرو شدند آشنا شوند.

واژه (همه) می تواند کمک بسیار خوبی در معرفی آپشن های کند و به صحبت های گوینده تسریع ببخشد. همه ی رادارها ایمنی، همه ی دوربین های جانبی، همه ی کیسه هواها و… بسیاری از این همه ها که توانسته است نام لوکس را سزاوار این خودرو کند.

لکسوس RX200t

کابین

بعد از دیدن آن همه هرج و مرج و خطوط تیز در بدنه کمی می توان در کابین این خودرو احساس آرامش کرد و با ارگونومیک بسیار خوب و سواری نرم ارتباط بسیار خوبی بر قرار کرد.

متأسفانه لکسوس RX200t با موتور ۲ لیتری توربو شارژ وارد ایران شد و سواری بسیار پر شتاب را به راننده خود نداده است. ای کاش این همه خوبی با یک موتور ضعیف زیر سوال نمی رفت.

لکسوس RX200t

رقیب

پورشه ماکان، ولوو XC90، تویوتا لندکروز و بی ام و X4 از رقیبان این خودرو محسوب می شوند.

لکسوس RX200t

ارزش خرید

لکسوس RX200t به دلیل واردات محدود به ایران از قیمت نجومی بر خوردار است و می شود گفت این خودرو با چنین قیمت میلیاردی اصلاً ارزش خرید را ندارد و بهتر است شما برای داشتن یک ماشین لاکچری به سراغ باواریایی ها و اشتوتگارتی ها بروید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }