محافظ های حرارتی مو می توانند تا ۳۰۰ درجه از مو مراقبت کنندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

محافظ های حرارتی مو

اکثر ما برای استایل و حالت دادن به موی خود از سشوار و اتوی مو استفاده می کنیم. اما متأسفانه استفاده روزانه از این وسایل حرارتی می تواند صدمات جبران ناپذیری را به موی ما وارد کند. برای همین ما برای حفاظت از موی خود در برابر حرارت به محافظ های حرارتی مو احتیاج داریم.

خوشبختانه برندهای معتبر تولید کننده محصولات مراقبتی مو در کالکشن خود این نوع محصولات را دارند. اما دیگر محصولات نظیر روغن بادام، روغن نارگیل و روغن آرگان می تواند شما را در این زمینه کمک کند.

محافظ های حرارتی مو

روغن آرگان

این روغن یکی از بهترین نرم کننده ها و محافظت کننده های موی سر در برابر حرارت است. روغن آرگان علاوه بر اینکه تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد از آسیب های وسایل حرارتی جلوگیری می کند، می تواند یک ترمیم کننده خوب برای موی شما باشد.

توجه کنید از روغن آرگان زمانی استفاده کنید که موهایتان تر است و تازه از حمام خارج شده اید. اگر خارج از این حالت استفاده کنید، حتماً موی شما چرب دیده می شود.

حتماً بخوانید: رفع وزی و خشکی مو با ماسک روغن زیتون

روغن بادام

روغن بادام جزء مغذی ترین روغن های ترمیم کننده مو است. این روغن سرشار از ویتامین E است و می تواند موهای شما را در برابر حرارت سشوار و اتوی مو محافظت کند.

حتماً بخوانید: روغن های طبیعی که برای رشد مو معجزه می کنند

روغن نارگیل

اکثر برندها برای تولید محافظ های حرارتی مو از روغن نارگیل استفاده می کنند. این روغن علاوه بر محافظت مو در برابر حرارت، می تواند یک آبرسان خوب برای مو باشد. البته قبل از استفاده بوی آن را اسنتشاق کنید، زیرا ممکن است بوی روغن نارگیل برای شما آزار دهنده باشد.

حتماً بخوانید: برای مراقبت مو بعد از دکلره موهای خود را با آب برنج بشویید

اسپری و روغن های حرارتی

همانطور که در ابتدای متن گفته شد برندهای معتبر دنیا که در زمینه تولید محصولات مراقبتی مو فعالیت دارند، محصولاتی در جهت محافظت مو در برابر حرارت تولید کرده اند. برندهای مثل شوارتسکف و پنتن مثال های خوبی در این زمینه هستند.

خوبی استفاده از این محصولات این است که بوی خاصی ندارند و موها را چرب نمی کنند. به طور مثال سرم موی روغن کراتین سری PRO-V پنتن از محصولاتی است که بوی خوشایندی دارد و به هیچ عنوان مو را چرب نمی کند.

هشدار! این مطلب صرفأ جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }