آیا آریزو ۶ جزء سدان های خوب بازار خودروهای چینی محسوب می شود؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

چری آریزو ۶

آریزو نامی آشنا در بین جوانانی که در چند سال گذشته به دنبال خودرویی اسپرت بودند. استقبال از این نام و خودرو باعث شد که چری آریزو ۶ خودرویی باشد که بعد از آریزو ۵ وارد بازار خودرویی ایران شود. پس مدیران خودرو تصمیم گرفت آریزو ۶ در ۱۳۹۸ وارد بازار و بار دیگر شانس خود را از فروش این خودرو امتحان کند.

چری آریزو 6طراحی ظاهری

صنعت چین در کنار تولید خودروهای اقتصادی به دنبال طراحی و فناوری نو در خودروهای خود است و سعی کرده از دوران تولید خودروهایی با چهره زشت و اقتصادی فاصله بگیرد و صنعت روز دنیا را دنبال کند. این موضوع را می شود با تفاوت طراحی بین دو نسل آریزو به خوبی متوجه شد.

آریزو ۶ این بار با چهره ای متفاوت و جذاب وارد میدان شد و خود را یک خودروی سدان اسپرت جمع و جور معرفی کرد. در نگاهی به بدنه آریزو شاهد خصوط تد و تیزی هستیم که به بدنه ی خودرو سرعت بخشیده است. البته این خطوط بیشتر از صنعت ژاپنی ها به صنعت چینی ها نفوذ کرده است.

چری آریزو روزهایی را می گذارند که به دنبال متوجه کردن مردم نسبت به لاکچری بودن خود است و سعی دارد این موضوع را با خطوط کرومی و ارتباط دادن دو چراغ عقب به هم بیننده ها را متوجه خود کند.

چری آریزو 6امکانات رفاهی

کابین چری آریزو ۶ کمی گول زنک است و به بننده و سرنشینان خبر از امکانات رفاهی بسیار متعدد را می دهد. اما داستان اینگونه که ما می گوییم پیش نمی رود و خبر از آپشن ها جذاب در این خودرو نیست.

از چهره جدید و طراحی کابین انتظار می رود که چری آریزو ۶ امکانات بهتری را برای سرنشینان خود مهیا کند، ولی متأسفانه چین در این زمینه به شدت کم گذاشته است.

چری آریزو 6

کابین و سواری

همانطور که در متن پاراگراف بالا گفته شد کابین آریزو از یک طراحی بسیار عالی بهره می برد و می شود در آن بازی با قطعات پلاستیک فشرده، چرم و قطعات پیانویی به خوبی متوجه شد.

سواری این خودرو به کمک یک موتور توربو و سیستم ESP که دارد توانسته است به راننده خود یک سواری خوب و نرم را در شهر بدهد.

چری آریزو 6

رقیب

مزدا ۳ نیو، سراتو مونتاژ و هیوندای النترا از رقیبان این خودرو در ایران هستند.

چری آریزو 6ارزش خرید

تا مدتی پیش آریزو ۶ جزء سدان های صفر چینی بازار محسوب می شد. اما امروز که با شما صحبت می کنیم کرمان موتور و بهمن موتور از سدان های چینی جدید خود رونمایی کرده اند و مطمئناً می توانند رقیب بسیار جدی برای این خودور باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }