با ساعت های ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلاری برندهای ORIS ،TAG HEUER ،LONGINES و Frederique constant آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

ساعت مچی

در زمان های قدیم از ساعت مچی بیشتر به عنوان متوجه شدن زمان استفاده می کردند، اما فعل حاضر در این زمانه از ساعت علاوه بر متوجه شدن زمان به عنوان جواهری در دست استفاده می کنند. بسیاری هستند که در این دنیا عاشق این شیء چند گرمی هستند و از آن به عنوان زیباترین اختراع انسان یاد می کنند.

در ادامه مطلب شما را با چند ساعت ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلاری دنیا آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب بتواند شما را در انتخاب و خرید ساعت مورد علاقه خود کمکتان کند.

ساعت مچیساعت ORIS

این برند ۱۱۷ ساله جزء ده تولید کننده برتر ساعت سوئیسی محسوب می شود که عمده تولید ساعت خود را به ۴ دسته موتور اسپرت، غواصی، هوایی و فرهنگی تقسیم بندی کرده است. حال شما می توانید با هزینه ی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار یکی از ساعات معروف oris را خریداری کنید. این ساعتی که شما در عکس بالا ببیننده آن هستید در چند رنگ آبی، سبز، مشکی، توسی، قهوه ای و سفید تولید شده است که شما برای انتخاب بیشتر به سلیقه خود باید رجوع کنید.

ساعت TAG HEUERساعت TAG HEUER

تگ هویر یک برند ۱۶۱ ساله است که بیشتر در زمینه های فرمول ۱، کررا، موناکو، گرند کررا، آکوا ریسر و لینک فعالیت دارد و اکثر ساعات خود در این ۶ دسته تولید می کند. اگر بازی های المپیک، مسابقات فرمول ۱، مسابقات جهانی اسکی و غیره را تماشا کرده باشید، حتماً نام این برند را مشاهده کرده اید. حال شما می توانید با بودجه ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار ساعتی که در عکس بالا مشاهده می کنید را خریداری کنید تا شما هم از جمع فرمول یک ها نشانی در دستان خود داشته باشید.

ساعت LONGINES

ساعت LONGINES

برند ساعت لونژین یکی پیشگامان تولید ساعت در دنیا است و این ساعت جزء معروف ترین ساعات دنیا محسوب می شود. جالب است بدانید که نشان بالدار آن قدیمی ترین نشان ساعت در دنیا است. شما می توانید برای داشتن یک نمونه از این برند مشهور ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ دلار هزینه کنید و ساعتی که در عکس بالا مشاهده می کنید را خریداری فرمایید.

مدل هیدروکانکئست لونژین یک ساعت با سبک دریانوردی و یا غواضی می باشد. این مدل با موتورهای کوارتز و اتوماتیک عرضه شده و شما می توانید آن را بندها و رنگ های مختلفی بر دستان خود بی اندازید.

ساعت Frederique constantساعت Frederique constant

خلق اثری در سال ۱۹۸۸ از زن و شوهری خلاق در زمینه ساعت دست ساز لوکس باعث به وجود آمدن برند فردریک کنستانت شد. این برند سوئیسی کار خود را در شهر ژنو با نام پدر بزرگ و مادر بزرگ پیتر و همسرش آغاز کرد و توانست در صنعت ساعت های لوکس نامی به جای بگذارد. حال شما می توانید با ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار یکی از ساعات این برند مشهور را خریداری کنید. عکس بالا می تواند انتخاب خوبی در خرید چنین بودجه ای باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }