باورهای عجیب ایلان ماسکزمان مطالعه : ۳ دقیقه

ایلان ماسک

ایلان ماسک بنیان گذار شرکت تسلا و اسپیس ایکس در چند روز گذشته با پشت سر گذاشتن رقیب سر سخت خود جناب آقای جف بیزوس صاحب شرکت آمازون پولدارترین مرد جهان شد. در ادامه مطلب شما را بیشتر با افکار ایلان ماسک در زندگی خود آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

از بزرگ فکر کردن نترسیدن

بسیاری علت پیشرفت ایلان ماسک را بلند پروازانه فکر کردن او می دانند و می گویند ایلان نسبت به مسائل کاری بسیار افکار پیچیده و بی پروا دارد که این افکار در هر فرد عادی رجوع نمی کند.

ایلان ماسکبه فکر راه حل باش تا حل

او در زندگی بیشتر اوقات خود را به دنبال راه حل مشکلات است تا حل آن ها و می شود گفت این موضوع سبب شده است که او در مسائل کاری خود هم پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

اگر شما در زندگی در خیابانی به علت ترافیک معطل شوید، حتماً اولین راهی به ذهنتان می رسد تغییر ساعات رفت و آمد خود یا استفاده از وسایل نقلیه دیگر است. ولی ایلان مانند شما فکر نمی کند و او راه حلی به نام تونل زیر زمینی را در ذهن خود می پروراند تا از مشکل ترافیک در زندگی خود دوری جوید.

حتماً بخوانید: عادات مخربی که باعث بی پولی می شود

پول خودش می آید

یکی از افکار ایلان این است که به میزان پولی که دارد فکر نکنید زیرا پول خودش با کار می آید. جالب است بدانید که این اواخر وقتی فهمید که پولدارترین مرد دنیا شده است با یک واکنش ( چه جالب، حالا برگردیم سر کار) واکنش نشان داد.

تجربه

ماسک هنوز با این همه پیشرفت اعتقاد دارد که چطور می تواند بهتر عمل کند تا در کارهای خود پیشرفت کند. می توان چگونگی کسب تجربه را در محصولات خودرویی تسلا به خوبی متوجه شد. باید بگوییم که هر چه قدر هر فرد در دنیا پیشرفت کرده باشد باز هم به نقطه آخر نرسیده است و در کار خود اشکالاتی دارد.

Elon Muskعشق به کار

بسیاری در دنیا به دنبال کارهایی هستند که اصلاً علاقه ای به آن ها ندارد و فقط برای گذشت روزمره خود کار خود را دنبال می کنند. ایلان ماسک اینگونه نسبت به کار خود فکر نمی کند و او دوست دارد رویا و عشق خود را به واقعیت تبدیل کند. اسپیس ایکس همان رویای ایلان است که امروزه دنیا را متحول کرده است.

زمان مانند طلا

احترام ماسک به زمان بسیار جالب است، زیرا او تنها بین کارهای خود پنج دقیقه وقفه می اندازد تا بهترین عملکرد را در انجام کارهای خود داشته باشد. شاید بشود فیلمی را در زمان های آینده دید، شاید بشود تفریحی را در زمان دیگری انجام داد و شاید بشود خریدی را به زمانی دیگری موکول کرد ولی مطمئن باشید هیچ وقت شما نمی توانید زمان کار و پیشرفت را به زمانی دیگر موکول کنید.

احترام به دیگران

ایلان ماسک اعتقاد دارد که ترک جلسه ای و قطع کردن تلفنی بی ادبی نیست، بلکه وقت دیگران را تلف کردن بی ادبی است. همین اعتقاد او نسبت به احترام باعث استقبال بی نظیر مردم از محصولات خودرویی تسلا او شده است و هر سال با احترامی که به مشتریان خود می گذارد طرفداران بیشتری را نسبت به صنعت خود جذب می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }