چگونه لکه زرد عرق را از روی لباس خود پاک کنیم؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

از بین بردن لکه عرق

حتماً اگر شما از آن دست افرادی باشید که از زیر پوش های سفید یا لباس های سفید استفاده می کنید، با مشکلی به نام تعریق و لکه زرد عرق آشنایی دارید. لکه های زرد روی لباس که اکثراً در نواحی زیر بغل افراد نمایان می شود، بیشتر به علت تعریق شکل می گیرد.

در ادامه مطلب تیم تکامگ شما را با روش های از بین بردن لکه های زرد زیر بغل آشنا خواهد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

لکه زرد عرق
از بین بردن لکه عرق

لیموترش

لیموترش به دلیل حالت اسیدی که دارد می تواند شما را در از بین بردن لکه های زرد لباس کمک زیادی کند. شما برای اینکه از این روش نظافتی بهره بند شوید کافی است لکه ی زرد لباس خود را به لیموترش تازه آغشته کنید و بعد لباس خود را به مدت چند ساعت در مقابل نور خورشید قرار دهید و سپس به واسطه یک صابون یا پودر دست لباس خود را شستشو دهید.

حتماً بخوانید: ضد تعریق های طبیعی بهتر هستند یا ضد تعریق های غیر طبیعی

وایتکس

یکی از محلول های سفید کننده معروف در بازار شوینده ها وایتکس است. شما کافی است مقدار یک استکان وایتکس را در تشتی بریزید و به آن آب اضافه کنید. بعد لباس های کثیف خود را در این محلول به مدت ۳۰ الی ۶۰ دقیقه قرار دهید. سپس لباس خود را به واسطه یک شوینده لباس شستشو دهید.

توجه داشته باشید که حین انجام این کار حتماً دستکش بر دستان خود داشته باشید.

حتماً بخوانید: چگونه با بوی بد تعریق مبارزه کنیم؟

لک برهای صنعتی

صنعت تولید مواد شوینده لباس چند سالی است در زمینه تولید مواد لک بر فعالیت دارند و محصولات خوبی را در این زمینه تولید کرده اند. شما کافی است برای تهیه این محصولات به وب سایت های دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید و یکی از محصولاتی که به نظر خود کاربردی تر است را خریداری کنید.

حتماً بخوانید: چند روش ساده برای درمان تعریق بیش از حد بدن

قرص آسپرین

حتماً اگر شما در زندگی خود سر درد را تجربه کرده باشید از قرص آسپرین استفاده کرده اید. ولی این بار آسپرین آمده است تا لکه های زرد عرق شما را پاک کند. شما برای بهره مندی از این روش کافی است یک قرص آسپرین را در یک لیوان آب مخلوط کنید و محلول بدست آمده را بر روی لکه خود بریزید و اجازه دهید لباس شما به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه استراحت کند و بعد لباس خود را با یک صابون یا پودر لباس شستشود دهید.

لکه زرد عرق
از بین بردن لکه عرق

جوش شیرین و لیموترش

مقداری آب لیموترش را با مقداری جوش شیرین مخلوط کنید تا یک ماده خمیری شکل بدست آید. حال خمیر بدست آمده را بر روی لکه ی زرد عرق قرار دهید و بعد از مدت ۳۰ الی ۴۰ دقیقه لباس خود را با یک شوینده لباس شستشو دهید.

حتماً بخوانید: چگونه زیر بغل سفید داشته باشیم؟

دئودورانت

توجه داشته باشید که بعضی دئودورانت ها به دلیل موادی که در داخل خود دارند می توانند باعث ایجاد لک بر روی هر نوع لباس و هر رنگ لباس شوند. این لک بعضی اوقات به دلیل مصرف بیش از حد از دئودورانت می تواند به یک حالت خشک و ترک خورده در لباس نمایان شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }