چه ماسک های خانگی موی صورت خانم ها را از بین می برد؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

موی صورت خانم ها

صورت بدون رژگونه زیباست، صورت بدون خط چشم زیباست، صورت بدون ریمل زیباست، اما صورت با مو برای صورت خانم ها بسیار زشت است. شاید بشود جای جوش یا زخم را با مواد آرایشی پوشاند، ولی موی صورت را با هیچ مواد آرایشی نمی شود پوشاند و تنها راه رهایی از بین بردن آن ها است.

ماسک زردچوبه، آرد نخود و ماست

دو قاشق زرد چوبه، دو قاشق آرد نخود و دو قاشق ماست را با هم مخلوط کنید و به مدت ۱۵ دقیقه بر روی صورت تمیز و شسته شده بگذارید و سپس صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک شکر و لیموترش

مقداری شکر را در ماهیتابه بریزید و بعد از کمی تفت دادن مقداری آب لیموترش به آن اضافه کنید و تا زمانی که به مایع غلیظی دست پیدا نکرده اید ماهیتابه را از روی حرارت بر ندارید. حال ماده بدست آمده را بر خلاف جهت رویش موها مالش دهید و روی آن را با یک پد اپلاسیون یا پارچه نخی بپوشانید و بعد از سرد شدن در خلاف جهت رویش موها جدا کنید.

از بین بردن موی صورتماسک تخم مرغ، آرد ذرت و شکر

سفیده ی تخم مرغ را از زرده ی تخم مرغ جدا کنید و آن را با آرد ذرت و شکر مخلوط کنید تا یک ماده سفت به دست آید. حال ماده بدست آمده را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید و سپس صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک زرد چوبه و شیر

برای از بین بردن موهای صورت خود کافی است مقداری شیر را با زردچوبه مخلوط کنید تا یک ماده خمیری بدست آید. حال ماده بدست آمده را بر روی صورت خود ماساژ دهید و اجازه دهید تا خشک شود. حال بعد از خشک شدن صورت خود را با آب شستشو دهید. توجه داشته باشید برای نتیجه گرفتن از این روش زیبایی باید به صورت مکرر این کار را انجام دهید.

ماسک تخم مرغ و زرد چوبه

سفیده تخم مرغ را با مقداری زرد چوبه مخلوط کنید تا یک ماده خمیری بدست آید. حال مخلوط بدست آمده را به مدت ۱ ساعت بر روی صورت خود قرار دهید و سپس صورت خود را شستشو دهید. این روش هم همانند روش قبل احتیاج به یادآوری دارد.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }