ما خرید DS 7 را در ایران به شما پیشنهاد نمی دهیمزمان مطالعه : ۲ دقیقه

DS 7

کمپانی دی اس همان کمپانی لوکس فرانسوی است که به واسطه همکاری پژو و سیتروئن توانست تولید خودروهای لوکس را تجربه کند. دی اس ۷ هم کراس اوور لوکس این کمپانی معروف فرانسوی است که در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد.

در ادامه مطلب شما را با یک کراس اوور لوکس فرانسوی آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

دی اس 7طراحی ظاهری

زبان طراحی دی اس ۷ بر پایه دو حرف انگلیسی DS است. اگر کمی به طراحی ظاهری این خودرو توجه داشته باشید حتماً این لغات را در جای جای بدنه خودرو می بینید.

باید بگوییم که کمپانی دی اس به دنبال طراحی نو و نوین در زمینه تولید خودروهای لوکس است و همانند دیگر کمپانی های لکسوس و اینفینتی به دنبال بی نقص کردن خودروهای اقتصادی است.

DS7 از یک طراحی بسیار تیز و خشن بهره می برد و بدنه آن از خطوط تیز و تند در امان نماده است و انگار بدنه خودرو با خطی تند در حرکت است.

دی اس 7امکانات رفاهی

نام لوکس نامی است که مهندسان فرانسوی بر این خودرو نهاده اند. پس مطمئناً برای امکانات رفاهی این خودرو هم فکرهای متعددی داشته اند. باید بگوییم DS 7 با بهترین امکانات رفاهی ورود به بازار خودروهای لوکس کرد و خود را در این زمینه به خوبی به دوستداران خودروهای لاکچری معرفی کرده است.

اما این موضوع در کشور ما کمی با کشورهای دیگر تفاوت دارد و شما به دلیل نداشتن بعضی از سنسورهای خاص در دی اس ۷ از امکانات رفاهی بسیار کاربردی در تحریم هستید.

DS 7

کابین و سواری

کابین دی اس ۷ هم از زبان طراحی بدنه به دور نمانده است و شما هنگامی که در داخل این خودرو سکون پیدا می کنید، متوجه بازی با چرم، پلاستیک و خطوط کرومی می شوید که توانسته اند کابین خودرو را برای شما زیبا و جذاب جلوه دهند.

اگر بخواهیم در مورد موتور و سواری این DS 7 سخن بگوییم، باید گفت که موتور و قدرت خودرو به هیچ عنوان از طراحی تند و تیز بدنه پیروی نمی کند و شما در دی اس ۷ شاهد یک عملکرد ضعیف از قدرت موتور هنگام رانندگی هستید. در کنار این موضوع شما به دلیل نداشتن تعدادی رادار در این خودرو از سیستم تعلیق واقعی DS 7 در کابین برخوردار نیستید.

دی اس 7

رقیب

بی ام و X3 و لکسوس  NX از رقبای این خودرو محسوب می شوند.

DS 7

ارزش خرید

تنها موردی که توانسته است ارزش خرید DS 7 را پایین بیاورد، واردات محدود آن بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }