بوتاکس مو؛ یعنی از بین بردن چین و چروک موزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بوتاکس مو برای چیست؟

هر زمان که نام بوتاکس می آید در ذهن شنونده ها چین و چروک صورت تداعی می شود. اما چین و چروکی در موها داریم که بیشتر به شکل مو خوره، موهای آسیب دیده، موهای وز، کم پشتی موها خود را نشان می دهد. بوتاکس مو در واقع یک ترمیم کننده، ضد پیری مو، روشن کننده مو و نرم کننده عمیق مو است.

بوتاکس مو چگونه انجام می شود؟

برای انجام این کار باید شما موهای خود را با یک شامپوی ضد سولفات شستشو دهید و بعد به واسطه ماده بوتاکس موهای خود را از کف سر تا انتهای موی سر ماساژ دهید و سپس شما اجازه می دهید که موهایتان به طور طبیعی خشک شود و بعد به واسطه یک اتو مو، موهای خود را صاف می کنید.

توجه داشته باشید که شما می توانید موهای خود را قبل از اتو کشیدن شستشو دهید.

بوتاکس مومواد تشکیل دهنده بوتاکس مو

روغن خاویار، کلاژن، بونت_ال پپتید، ویتامین E و ویتامین B5 از مواد تشکیل دهنده بوتاکس موی سر هستند.

بوتاکس مو چه فوایدی دارد؟

در واقع شما هنگامی که بوتاکس مو را انجام می دهید، کوتیکول ها و فیبرهای موی سر شما با مواد کراتینی و طبیعی پر می شود و باعث می شود موی سر از شکنندگی، نازکی، کدری، مو خوره و وزی مو در امان باشد.

حتماً بخوانید: از بین بردن چین و چروک صورت با بوتاکس

بوتاکس مو چه عوارضی دارد؟

این محصول زیبایی کاملاً ایمن است و هیچ فردی را مورد تهدید و خطر قرار نمی دهد. البته توجه داشته باشید که شاید بوتاکس مو افرادی را دچار التهاب و خارش پوستی و آلرژیک کند.

بوتاکس موبوتاکس مو چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری بوتاکس مو بیشتر به کیفیت محصولی که شما استفاده کرده اید و میزان مراقبت شما بستگی دارد. در کل اگر شما از یک محصول معتبر استفاده کنید و هنگام شستشوی موهای خود از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید، می توانید تجربه داشتن ۲ الی ۴ ماه موی صاف و روشن را داشته باشید.

حتماً بخوانید: رفع وزی و خشکی مو با ماسک روغن زیتون

بوتاکس مو چقدر زمان می برد؟

مقدار زمان مورد نیاز برای انجام بوتاکس مو ۷۰ الی ۹۰ دقیقه است، که از این زمان ۵ دقیقه صرف شستشوی قبل از انجام بوتاکس، ۶۰ دقیقه صرف گذاشتن ماده بوتاکس بر روی موها و در آخر ۱۰ الی ۲۰ دقیقه صرف شستشو و اتو کشیدن موها می شود.

بوتاکس موبوتاکس مو در خانه_بوتاکس مو در آرایشگاه

شما می توانید بوتاکس مو را هم در خانه و هم در آرایشگاه انجام دهید و این موضوع بیشتر به خود شما بستگی دارد که کجا و در چه مکانی اقدام به انجام این کار کنید. البته باید بگوییم که نتیجه کار در مراکز زیبایی بهتر از نتیجه کار در خانه است.

حتماً بخوانید: کراتینه مو یک زیبایی محدود برای موهای وز و مجعد

بوتاکس مو بهتره یا کراتینه مو

بوتاکس مو یک ماده کاملاً طبیعی است و در مواد اولیه آن هیچ ماده ی شیمیایی استفاده نشده است. ولی کراتینه مو علاوه بر داشتن مواد طبیعی در ساختار خود از مواد شیمیایی مضری چون فرمالدئید در ساختار خود برخوردار است. فرمالدئید یکی از مواد سرطان زا است که هم آرایشگر و هم خود فرد مورد نظر در خطر بیماری به نام سرطان قرار می دهد.

البته باید بگوییم که ماندگاری کراتینه مو بیشتر از بوتاکس مو است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }