مازراتی لوانته اولین کراس اوور نیزه دارهازمان مطالعه : ۳ دقیقه

مازراتی لوانته

اکثر خودروسازان بزرگ جهان خط تولید کارخانه خود را با خودروهای کراس اوور آشنا کرده اند و سالیان زیادی در زمینه تولید این سبک خودروها کسب تجربه کرده اند . ولی در این بین یک خودروساز مشهور ایتالیایی به نام مازراتی تا ۵ الی ۶ سال پیش خط تولید کارخانه خود را هنوز به خودروهای کراس اوور آشنا نکرده بود . حال کمپانی مازراتی در سال ۲۰۱۶ با روانه کردن مازراتی لوانته به بازار خودرویی جهان طلسم تولید خودروی کراس اوور را در صنعت خود شکاند و اکثر لوکس سواران را دنیا را با محصول خود شگفت زده کرد .

در ادامه مطلب شما را با یک کراس اوور لوکس ایتالیایی آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

maserati levante
maserati levante
حتماً بخوانید : مازراتی کواتروپورته یک نیزه دار ایتالیایی

طراحی ظاهری

اصالت و لوکس گرایی باعث شده است که طراحی مازراتی لوانته تشابه بسیار زیادی به دیگر محصولات کمپانی مازراتی داشته باشد . پس همانطور که از کمپانی مازراتی انتظار می رفت ، ما با یک کراس اووری سر و کار داریم که طراحی ظاهریش از خاندان بزرگ خود به ارث برده است و می شود ته چهره خودروهایی مثل مازراتی کواتروپورته و مازراتی گیبلی را در آن مشاهده کرد .

البته باید بگوییم که مازراتی از یک پلت فرم مشترک بین سدان های خود و کراس اوور خود استفاده کرده است .

در نمای جلویی این خودرو همانند گذشته شاهد یک جلو پنجره بزرگ با نشان نیزه ای مازراتی هستیم که با چراخ های تیز و خشن احاطه شده است .

در نمای جانبی هم می شود عطر و بوی طراحی مازراتی کواتروپورته را استنشاق کرد و یک ارتباط خوب بین ستون C لوانته با کواتروپورته را متوجه شد.

در نمای عقب شاهد یک طراحی اسپرت در کنار لوکس گرایی هستیم که با دو چراغ تیز و یک دیفیوزر جذاب تزئین شده است .

maserati levante
maserati levante
حتماً بخوانید : بررسی خودروی لوکس مازراتی کواتروپورته

امکانات رفاهی

مازارتی خود را با نام های لوکس و با اصالت به دنیا معرفی کرد ، پس ما در مازراتی لوانته از امکانات رفاهی بسیار کاربردی بر خوردار هستیم .

اگر بخواهیم به طور واقع گرانه به امکانات رفاهی لوانته نگاه بی اندازیم ، باید بگوییم که کسانی که این خودرو را خریداری می کنند زیاد برایشان آپشن های عجیب و غیر کاربردی جذابیت ندارد و می شود گفت که اکثر افرادی که این خودرو را خریداری می کنند ، به دنبال موارد خاصی هستند که در دیگر خودروها یافت نمی شود .

maserati levante
maserati levante

کابین

هر زمان که نام خودرو لوکس می آید ، در ذهن شنونده نا خودآگاه چرم ، فیبر کربن ، چوب ، هارمونی رنگ ها ، متریال با کیفیت و ساعت آنالوگ تداعی می شود . باید بگوییم که مازراتی به ذهنیت شنونده هایی که نام خودروی لوکس را می شنوند ، بسیار احترام گذاشته است و خودرویی با کابین بسیار زیبا و با کیفیت را در اختیار آن ها قرار داده است .

اگر بخواهیم در مورد موتور و سواری مازراتی لوانته صحبت کنیم ، باید بگوییم که لوانته در پنج تریم مختلف موتوری به بازار خودرویی جهان معرفی شده است که نسخه لوانته تروفیو قوی ترین نوع این خودرو است که قلب تپنده آن از یک موتور ۸ سیلندر بهره می برد و می تواند یک شتاب فوق العاده را به راننده و سرنشینان منتقل کند .

maserati levante
maserati levante

رقیب

پورشه کاین ، بنز GLE و بی ام و X6 از رقبای ژرمنی این خودرو هستند .

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }