مرسدس بنز CLA یک فست بک واقعیزمان مطالعه : ۳ دقیقه

مرسدس بنز CLA

یکی از موفق ترین خودروهای کمپانی بنز در چند سال اخیر مرسدس بنز CLA بود که از سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد و تا کنون دو نسل از آن به بازار خودروهای کامپکت جهانی معرفی شده است . در اکثر دنیا این خودرو را برادر کوچک بنز CLS می دادند و به همین خاطر این خودرو توانسته است در بین خودروهای فست بک به خوبی خود را معرفی کند و بدرخشد .

در ادامه مطلب تیم خودرویی تکامگ نسل دوم بنز CLA را مورد بررسی قرار داده است و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود .

mercedes benz CLA
mercedes benz CLA
حتماً بخوانید : بنز cla 45 یک سدان لوکس و اسپرت برای کسانی که عشق سرعت هستند

طراحی ظاهری

همانطور که گفته شد ، CLA را در اکثر نقاط دنیا به دلیل شباهت بسیار زیاد برادر بنز CLS می دانند . پس ما با یک چهره شوتینگ بریک سر و کار داریم .

در نمای جلویی این خودرو شاهد یک چهره خشنی هستیم که با چراغ های تیز و یک جلوی پنجره ذوزنقه متساوی الساقین شکل تزئین شده است و کاپوت آن به بیننده خبر از یک خودوری کاملاً اسپرت را می دهد .

در نمای جانبی هم می شود یک بدنه ی بسیار جذاب را از یک خودروی کامپکت دید که با یک برآمدگی بسیار زیبا شاهد یک ارتباط خوب بین سه ستون خودرو هستیم.

در نمای عقب این خودرو هم شاهد طراحی نو مرسدس بنز هستیم که به تازگی از این سبک طراحی در محصولاتی چون بنز S کلاس و بنز CLS استفاده شده است.

mercedes benz CLA
mercedes benz CLA

امکانات رفاهی

نسل دوم بنز CLA برای اینکه بتواند با دیگر محصولات مرسدس بنز مانند بنز کلاس A رقابت کند از امکانات رفاهی متعددی در خود بر خوردار است و با تریم های مختلف آپشنی روانه بازار شد .

مرسدس بنز این اشتوتگارتی جذاب خود را با امکانات رفاهی متعددی روانه بازار خودرویی کرد و کمی به این نسل از بنز CLA مفهوم لوکس گرایی را آموزش داد و این خودرو را با کابین جذاب و امکانات رفاهی بسیار جذابی به مردم جهان معرفی کرد .

باید بگوییم که این خودرو دیگر همانند نسل اول خود فقط عنوان خودروی اسپرت را ندارد و می شود گفت عنوان لوکس گرایی را هم با خود حمل می کند .

mercedes benz CLA
mercedes benz CLA
حتماً بخوانید : CLS الهه ی زیبایی مرسدس بنز

کابین

هنگامی که شما درب بنز CLA را باز می کنید ، متوجه کابینی با عطر و بوی یک خوردوی اسپرت می شود و هنگامی که بر روی صندلی می نشینید و خودرو را روشن می کنید و آن را بر روی حالت اسپرت و اسپرت پلاس می گذارید ، متوجه یک ژرمن بسیار تند و تیز می شوید و با هر بار تعویض دنده این موضوع به شما بازگو می شود .

باید گفت این خودرو با اینکه نقدهای بسیار منفی نسبت به خود دارد ، ولی نسخه ۴۵ این خودرو معنای واقعی یک فست بک است و هیچ فقط مرسدس بنز را شرمنده دیفرانسیل جلو بودن خود نمی کند .

mercedes benz CLA
mercedes benz CLA
حتماً بخوانید : بنز کلاس S سلطان جاده های ایران

رقیب

فعل حاضر رقیب اصلی بنز CLA بی ام و سری ۲ گرن کوپه است .

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }