رازهای زیبایی بیشتر رنگ موی بلوندزمان مطالعه : ۳ دقیقه

رنگ موی بلوند

یکی از رنگ موهای پر طرفدار بین خانم ها ، رنگ موی بلوند است . این رنگ مو سال ها است که در دنیای مد به خوبی خود را جا کرده است و بسیاری را از چهره خسته کننده خود رها کرده و به آن ها یک چهره متفاوت تر و دلنشین تر داده است .

در ادامه مطلب شما را بیشتر با رنگ موی بلوند آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود .

رنگ مو بلوند
رنگ مو بلوند

رنگ موی بلوند به چه کسانی بیشتر می آید ؟

برای اینکه بدانیم پوست ما پاسخگوی رنگ موی بلوند است یا خیر ، کافی است تناژ پوستی خود را مورد بررسی قرار دهیم .

حال شاید این سوال پیش بیاید که تناژ پوستی چیست ؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که به رنگ رگ های بدن شما که بیشتر در قسمت دست و پای شما نمایان است ، تناژ پوستی می گویند .

تناژ پوستی سرد مناسب ترین تناژ پوستی است که می تواند رنگ موی بلوند را به زیباترین شکل ممکن نشان دهد .

حتماً بخوانید : مشخصات تناژ پوستی سرد

چه نوع آرایشی مناسب این رنگ مو است ؟

حال که رنگ موی مناسب پوست و چهره ی خود را انتخاب کرده اید ، نوبت به آرایش مناسب رنگ موی بلوند می رسد . باید بگوییم که همانطور که تناژ پوستی برای استفاده از این نوع رنگ مو مهم است ، آرایش صورت هم برای جلوه بخشیدن به این رنگ مو از اهمیت خاصی بر خوردار است .

رنگ مو بلوند
رنگ مو بلوند

از چه نوع آرایش صورتی بیشتر استفاده کنیم ؟

اگر موهای شما رنگ بلوند دارد ، نباید به هیچ وجه از آرایش غلیظ برای آرایش صورت خود استفاده کنید و همیشه باید سعی کنید از یک آرایش صورت ملایم بهره ببرید .

شما برای اینکه بتوانید حداکثر زیبایی را به چهره خود هدیه دهید ، باید بیشتر در آرایش صورت خود از رنگ های صورتی و قهوه ای ملایم استفاد کنید و از هر نوع زیاده روی در آرایش صورت خود اجتناب کنید .

به این نکته هم توجه کنید که اگر رنگ پوست شما سبزه است بیشتر از محصولات آرایشی استفاده کنید که رنگ های خاکی دارند و اگر رنگ پوستتان سفید و روشن است ، بهتر است از محصولات آرایشی استفاده کنید که رنگ های آن ها تیره باشد .

حتماً بخوانید : آیا رنگ مو برای خانم ها ضرر دارد ؟

انتخاب رنگ رژ لب

همانطور که شما با یک رنگ موی خاص سر و کار دارید ، پس باید حتماً در آرایش خود از یک رژ لب رنگ خاص استفاده کنید . اگر بخواهید به رنگ موی بلوند سر خود جان تازه ببخشید ، کافی است از رژ لب های قرمز ، صورتی و گلبهی استفاده کنید .

رنگ مو بلوند
رنگ مو بلوند

آرایش چشم

رنگ های خاکستری ، قهوه ای و نقره ای مناسب ترین رنگ های آرایش چشم هستند که می توانند به رنگ موی بلوند جلوه ببخشند . البته توجه داشته باشید که از رنگ نقره ای بیشتر در مراسم رسمی استفاده کنید .

در آخر

سعی کنید اگر از رنگ موی بلوند برای موی سر خود استفاده می کنید ، زیاد در آرایش های صورت خود از آرایش های غلیظ بهره نبرید و سعی کنید با یک آرایش ملایم و معمولی به یک چهره طبیعی و زیبا دست پیدا کنید .

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }