بررسی بی ام و سری ۱ ۲۰۱۶_۲۰۱۸ + مشخصات فنی سری ۱زمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی بی ام و سری ۱ ۲۰۱۶_۲۰۱۸

هر کمپانی خودروساز عموماً در تیراژ کارخانه خود نمایده ای از خودروهای هاچ بک را دارد. نماینده بی ام و خودروی هاچ بک سری ۱ آن است. اگر بخواهیم به تاریخچه ورود این خودور به کشورمان نگاهی بی اندازیم باید به سال های ۲۰۰۵_۲۰۱۰ و ۲۰۱۶_۲۰۱۸ رجوع کنیم. این تاریخچه به ما می گوید که نسل اول این کوپه ژرمنی در ایران مشتری خاصی نداشت و استقبال خوبی از آن نشد. پس واردات نسل دوم این خودرو به کشورمان با ریسک پذیری هایی روبرو بود. پرشیا خودرو این ریسک را پذیرفت و نسل دوم بی ام و سری ۱ را وارد کشورمان کرد. تیم خودرویی تکامگ امروز به بررسی بی ام و سری ۱ ۲۰۱۶_۲۰۱۸ پرداخته و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

بی ام و سری 1

طراحی ظاهری بی ام و سری ۱

اگر این خودروی هاچ بک بی ام و را از قسمت ستون A جدا کنیم و طراحی ظاهری آن را مورد بررسی قرار دهیم به نتیجه ای جز شباهت بسیار زیاد به بی ام و سری ۵ کد اتاق F10 بر خورد نمی کنیم و باید بگوییم که این خودرو تشابه بسیار زیادی با آقا بالا سری خود دارد.

در نمای عقب هم شاهد یک طراحی کسل کننده هستیم که حتی با کیت M هم نمی شود طراحی بد آن را هضم کرد.

ولی طراحی نمای جانبی در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب است و می شود گفت کمی از طراحی بد نمای عقب این خودرو کاسته است و یک نمای جذاب را به آن هدیه داده است.

بی ام و سری 1

امکانات رفاهی بی ام و سری ۱

همانطور که توقع می رفت بی ام و در تولید سری ۱ زیاد به آپشن و امکانات رفاهی بها نداده و سعی کرده ماشین آن رده پایین بودن خود را حفظ کند. البته فکر نکنید شما در این خودرو از امکانات رفاهی مناسبی بهره نمی برید، بلکه آپشن های این خودرو کاملاً مورد قبول و کاربردی است و می شود گفت در کلاس هاچ بک جزء خودروهایی است که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است.

بررسی بی ام و سری 1 2016_2018

کابین بی ام و سری ۱

زمانی که داخل کابین این خودرو می شوید یک حس و بوی طراحی بی ام و سری ۴ به مشام شما می خورد و می توانید متوجه یک طراحی مشابه بین این دو خودرو شوید. پس با این تفاسیر شما با یک کابین بسیار جذاب و اسپرت سر و کار دارید و مطمئن باشید که کابین سری ۱ می تواند حس جوانی و اسپرت بودن را در وجود شما شکوفا کند و شما را از طراحی دلنشین خود راضی نگه دارد.

در مورد فضای کابین باید بگوییم که این خودرو از سری هاچ بک هایی است که فضای داخلی آن جادار و شما می توانید به همراه خانواده خود به راحتی این خودرو را برای سفرهای داخل شهری خود مورد استفاده قرار دهید.

سواری

اگر بخواهیم در مورد موتور و سواری این خودرو صحبت کنیم باید بگوییم که شما با اعدادی صفر تا صد در ۶.۲ ثانیه سر و کار دارید، پس شما با یک خودری کاملاً اسپرت روبرو هستید و نباید قدرت آن را دست کم بگیرید.

سواری سری یک هم مانند خانواده خود خشک و اسپرت است و شاید خشکی آن شما را کمی اذیت کند. البته سورای خشک یکی از ویژگی های ماشین های اسپرت است.

بی ام و سری 1

حتماً بخوانید: تقابل فولکس گلف GTI و بی ام و سری ۱ هاچ بک

رقیب

رقیب بسیار جدی برای این خودرو فولکس واگن GTI است. باید گفت هر دوی این دو خودرو شاهکار مهندسی آلمانی هستند و هر کدام برای خود حرف هایی برای گفتن دارند. ولی مسئله هزینه نگهداری و سرویس ها می تواند انتخاب فوکس واگن GTI را برای مردم ایران سودمند تر کند و بیشتر به سمت رقیب سری ۱ بروند.

بی ام و سری 1

ارزش خرید

اگر به دنبال یک خودروی اسپرت، هاچ بک، آلمانی، صفر و جذاب هستید، بی ام و سری می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }