برای داشتن یک خودروی هیبریدی تویوتا پریوس را به شما پیشنهاد می دهیمزمان مطالعه : ۲ دقیقه

تویوتا پریوس

یکی از پرفروش ترین خودروهای هیبریدی بازار خودرویی جهان، تویوتا پریوس است. این خودروی ژاپنی در اکثر نقاط دنیا مانند کشور خودمان از بازار خرید خوبی برخوردار است و برای کسانی که به خودروهای پاک و تکنولوژی روز دینا اهمیت می دهند در جایگاه خاصی قرار دارد.

سال ها است که خودروهای هیبریدی وارد بازار خودرویی دنیا شده اند و هر ساله طرفداران زیادی را جذب خود می کنند. حافظ محیط زیست؛ شعار اصلی این نوع خودروها است و هر روز برای قوت بخشیدن به این شعار دست از تلاش برنمی دارند و هر ساله صنعت خودروسازی جهان مردم را از رونمایی خودروهای جدید هیبریدی خود شگفت زده می کنند.

toyota prius

طراحی ظاهری

همیشه طراحی خودروهای هیبریدی متفاوت تر از خودروهای دیگر است و سرچشمه ی این موضوع را می توان از صرفه جویی در انرژی متوجه شد. حال به گفته کمپانی تویوتا در طراحی پریوس از ماهی الهام گرفته شده است و انحناهای بدنه ی آن همانند پلک های ماهی در بازی با نور می درخشد.

در کل طراحی این خودرو به سبکی است که هیچ مرزی بین دوست داشتن و دوست نداشتن نگذاشته است؛ یعنی چهره خودرو جوری است که مشتری خاص خود را دارد و هر فردی از طراحی این خودرو خوشنود نمی شود.

امکانات رفاهی

تویوتا همانند گذشته این خود را با امکانات کاملاً کاربردی به بازار عرضه کرده است. باید بگوییم که این خودرو در کلاس خود از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و آپشن های آن برای سفرهای داخل و خارج شهر بسیار کاربردی هستند.

در کل اگر شما نسخه ی فول این خودرو را خریداری کنید، می تواند شما را در داشتن یک خودرو با امکانات رفاهی خوب همراهی کند و سر شما را در رقابت با خوردوهای هم کلاس بالا نگه دارد.

toyota prius

کابین

یک کابین بسیار آرام، بسیار آرام و بسیار آرام دارد؛ گویی شما بعضی اوقات شک می کنید که این خودرو روشن است یا خاموش.

کابین پریوس از نظر فضای پای سرنشینان و فضای صندوق عقب در شرایط خوبی قرار دارد و می تواند شما را در سفرهای خارج از شهر بسیار خوب همراهی کند.

رقیب

هیوندای النترا، کیا سراتو، مزدا ۳ نیو و میتسوبیشی لنسر از رقبای این خودرو در کشورمان محسوب می شوند. البته باید بگوییم که پریوس به علت نداشتن خودروی هم کلاس در بازار خودرویی ایران، رقیب های خوب و جدی ندارد و نمی شود خودروی بنزینی را رقیب خوبی برای خودروی هیبریدی دانست.

پس اگر به دنبال خودوری پاک بین این خودروها هستید، پریوس بهترین انتخاب برای شما است.

toyota prius

ارزش خرید

اگر به دنبال خودرویی هستید که مصرف سوخت پایین داشته باشد و از یک کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشد و از همه مهمتر حامی محیط زیست باشد، تویوتا پریوس بهترین انتخاب برای شما است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }