بی ام و X1 نسل دوم؛ کراس اووری اقتصادی از باواریایی هازمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی بی ام و X1 نسل دوم

بعد از معرفی نسل اول بی ام و X1 و استقبال خوب مردم جهان از این کراس اوور آلمانی همه منتظر معرفی نسل جدید این خودرو بودند. حال بی ام و در سال ۲۰۱۶ با معرفی نسل دوم X1 به بازار خودروهای جهانی خود را برای یک استقبال بی نظیر کراس اوور سواران آماده کرد. باید بگوییم که این نسل از این خودرو با نسل قبلی خود تفاوت بسیار زیادی دارد و نمی شود به آن همانند نسل قبلی خود نگاه ارزان ترین کراس اوور بی ام و را داشت.

بی ام و X1 نسل دوم
بررسی بی ام و X1 نسل دوم

طراحی ظاهری

بیشتر سنت شکنی این نسل از بی ام و X1 در طراحی ظاهری آن مشهود است و شما می توانید در چهره نسل جدید آن دیگر محصولات کراس اوور بی ام و مانند بی ام و X4 و بی ام و X3 را ببینید. باید بگوییم X1 نسل دوم دیگر آن طراحی متفاوت با دیگر محصولات بی ام و را ندارد و شما می توانید به راحتی چهره جلویی این خودرو را با دیگر محصولات بی ام و اشتباه بگیرید.

حتماً بخوانید: تیگوان کراس اوور صنعت خودروسازی فولکس واگن

جراغ های جلو خشن، جلو پنجره معروف بی ام و، سپر و کاپوت عضلانی شکل در نمای جلویی، دیفیوزر عقب با دو جایگاه اگزوز و چراغ های تیز در نمای عقب این خودرو توانسته است یک چهره بسیار جذابی را به این خودرو دهد.

بی ام و X1 نسل دوم
بررسی بی ام و X1 نسل دوم

امکانات رفاهی

دیگر نباید همانند نسل قبل دنبال امکانات رفاهی در کابین بگردید، زیرا شما در این خودرو از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار هستید. البته باید بگوییم که شما مانند دیگر محصولات لاکچری بی ام و شاهد آپشن های متنوع نیستید و نباید هم توقع این موضوع را از این خودرو داشته باشید.

حتماً بخوانید: بی ام و x1 نسل اول یک خودروی کامپکت ارزان قیمت آلمانی

سقف پانورامیک، صندلی های برقی، گرمکن و سردکن صندلی، حالات مختلف رانندگی، دوربین ۳۶۰ درجه، اتو پارک، ترمز دستی برقی، اتو استارت استاپ، سیستم صوتی هارمن کاردن و موس تنظیمات مانیتور از امکانات رفاهی هستند که در این خودرو مشهود است.

بی ام و X1 نسل دوم

کابین

X1 نسل دوم دیگر مانند نسل قبلی خود دارای کابینی کوچک نیست و شما می توانید در این نسل راحتی تمام سر نشینان خودرو را به خوبی متوجه شوید. فضای پای عقب خوب و فضای خوب صندوق عقب برای استفاده یک خانواده چهار نفره بسیار عالی است.

بی ام و X1 از یک موتور توربو دار بهره می برد و به شما یک شتاب عالی حین رانندگی هدیه می دهد. باید بگوییم آنقدر عملکرد موتور و گیربکس عالی است که شما می توانید یک حس رانندگی اسپرت را به خوبی از این خودرو دریافت کنید.

البته باید بگوییم که این محصول بی ام و مانند دیگر محصولات آن از نرمی بسیار خوبی بر خوردار نیست و شما نمی تواند از این خودرو یک سواری بدون تکان عرضی و نرم را بگیرید.

حتماً بخوانید: لکسوس  Nx یک کراس اوور لوکس در بازار خودرو ایران

رقیب

لکسوس NX از رقیبان هم قیمت و جدی این خودرو محسوب می شود. کمی انتخاب یک خودرو بین این دو خودرو کاری سخت است و نمی توان گفت که کدامیک از این خودروها نسبت به یکدیگر برتری دارند. البته هزینه نگهداری خود می تواند نا خودآگاه شما به سوی محصول ژاپنی سوق دهد.

بی ام و X1 نسل دوم

ارزش خرید

اگر به دنبال یک خودروی آلمانی صفر و کراس اوور هستید که شما را در رانندگی اسپرت و چهره جذاب خود همراهی کند، بی ام و X1  نسل دوم می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }