مرد متولد آذر ماه؛ مردی خوش شانس و صادقزمان مطالعه : ۳ دقیقه

طالع بینی مرد متولد آذر ماه

اگر بخواهیم طالع بینی مرد متولد آذر ماه را را مورد بررسی قرار داهیم به نتایجی چون: صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، عشق سفر، طرفدار آزادی، خوشبین و خوش شانس دست پیدا می کنیم.

بسیار خوش شانس

مردان متولد آذر ماه بسیار خوش شانس هستند، گویی دست به خاک بزنند طلا می شود. باید بگوییم که این افراد در مسائل عاشقانه هم بسیار خوش شانس هستند و همیشه همسر بسیار خوبی را در کنار خود دارند.

کلکسیون دوست

مرد آذر ماهی کلکسیونی از دوست و آشنا دارند و این فرد بسیار فرد معاشرتی است و در هر جایی که فکر می کنید او دوست و آشنا دارد. اطرافیان او در اکثر مواقع دوستان بسیار خوب آن هستند و کم پیش می آید که در دوستان و آشناهای خود دشمن داشته باشد.

طالع بینی مرد متولد آذر ماه
طالع بینی مرد متولد آذر ماه

چه زمان تن به ازدواج می دهند؟

مرد متولد آذر ماهی زیاد افراد احساسی نیستند و در اکثر مواقع سعی می کنند به جای کمک گرفتن از احساسات بیشتر از عقل و فکر خود کمک بگیرند. برای همین موضوع اگر احساس کنند با کسی وارد یک رابطه عاطفی شوند و نتواند آن فرد را خوشبخت کند، به هیچ عنوان تن به ازدواج نمی دهد و در زمان بسیار کوتاهی عشق خود را فراموش می کنند.

حتماً بخوانید: خصوصیات مرد متولد مهر ماه

بازی با کلمات

یکی از مهارت های فوق العاده مرد آذر ماهی بازی با کلمات در سخنان خود است. او هنگام گفت و گو شاید نتواند به خوبی خواسته خود را بازگو کند ولی سعی خود را می کند تا فرد شنونده را با سخنان خود متقاعد کند.

تسلط نداشتن بر سخنان خود

مرد آذر ماهی تسلط خوبی بر سخنان خود ندارد و در اکثر مواقع بدون سیاست و ملاحضه سخن می گوید و باعث می شود افراد شنونده از سخنان او مورد آزار قرار گیرند. می شود گفت او در سخن گفتن دهان خود را باز می کند و هر چه دلش می خواهد می گوید. البته باید بگوییم که او دوست ندارد با سخنان خود کسی را مورد آزار خود قرار دهد و اگر متوجه این موضوع شود بسیار ناراحت می شود.

طالع بینی مرد متولد آذر ماه
طالع بینی مرد متولد آذر ماه

بسیار خوشبین است

این مردان در زندگی خود بسیار خوشبین هستند و آنقدر این موضوع در زندگی آن ها دیده می شود که در بعضی مواقع همسر و فرزندان آن از این موضع ناراحت می شوند. شاید همین خوشبینی این مردان باعث شده است که اینقدر خوش شانس باشند. البته باید بگوییم که این خوشبینی بعضی مواقع کار دست آن ها می دهد و باعث می شود آن ها را از هدف خود دور کند.

عشق

شاید عشق ورزیدن را در سخنان آن ها پیدا نکنید، ولی می تواند به راحتی در فعالیت و کوششی که این فرد برای برقراری آسایش و رفاه خانواده خود می کند، متوجه عشق او شوید. مرد آذر ماهی کمی دمدمی مزاج است ولی مطمئن باشید تمام تلاش خود را می کند تا همسر و فرزندان خود در رفاه و آسایش کامل باشند.

حتماً بخوانید: خصوصیات و طالع بینی مرد متولد آبان ماه

طرز رفتار با فرزند

او فرزندان خود را بسیار دوست می دارد و می شود این موضوع را در رفاقت بین خود و فرزندان جوان خود کاملاً متوجه شد. البته باید بگوییم که همسر مردان آذر ماهی نباید فرزندان را نسبت به شوهر خود ترجیح دهند و به همسر خود بی محلی کند، زیرا مردان آذر ماهی از این مسئله به شدن بدشان می آید.

طرز رفتار با خانواده خود

او در زندگی خود اجازه نمی دهد که خواهران، برادران، مادر و پدر خود در زندگی خصوصی او دخالت کنند و از این موضوع بسیار متنفر هستند. به نوعی می شود گفت به جایگاه های افراد زندگی خود بسیار اهمیت می دهند و نمی گذارد فردی بیشتر از جایگاه خود تجاوز کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }