آیا هیوندای آزرا ۲۰۱۹ با قیمت نزدیک به ۴ میلیارد انتخاب خوبی برای شما است؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

هیوندای آزرا ۲۰۱۹

هیوندای آزرا؛ آخرین خودرویی که در سال ۲۰۱۹ وارد ایران شد و پس از آن دیگر خودرویی وارد ایران نشد. حال این محصول پرطرفدار کمپانی هیوندای که در ایران نتوانست مشتری خوبی را به علت قیمت بالا و موتور ضعیف جذب کند، امروزه رقیب بسیاری از خودروهای کارکرده آلمانی شده است و کمی کسانی که به دنبال خودروی صفر کیلومتر هستند را مشتاق به خرید خود کرده است.

هیوندای آزرا 2019

طراحی ظاهری آزرا

همیشه آزرا جزء محصولات برتر کمپانی هیوندای بوده و از نظر طراحی ظاهری همیشه توانسته مشتریان خوبی را جذب خود کند. باید بگوییم که اینبار هم هیوندای با طراحی زیبای آزرا مشتریان خود را شگفت زده کرده است و خودرو خود را بسیار به خودروهای نیمه لوکس نزدیک کرده و توانسته محصول خود را رقیب بسیاری از خودروهای اروپایی کند.

باید بگوییم که این نسل از هیوندای هیچ شباهتی به نسل قبل خود ندارد و ما شاهد یک طراحی بسیار متفاوت از این خودرو هستیم.

در نمای جلویی این خودرو شاهد چراغ های باریک و بیضی شکل، جلو پنجره بزرگ و کرومی و دی لایت های کشیده هستیم. در نمای عقب خودرو هم دوباره شاهد همان امضای همیشگی هیوندای هستیم. در بدنه جانبی هم شاهد یک طراحی ساده و شکیل هستیم که با خطوطی بسیار محتاطانه جلوه ی خودروهای لوکس را گرفته است.

هیوندای آزرا 2019

امکانات رفاهی و ایمنی

موضوعی که توانسته این خودرو را رقیب خودروهای اروپایی کند، امکانات رفاهی است که در این خودرو بسیار موج می زند. می شود گفت هیوندای در این خودرو سنت شکنی کرده است و دیگر آزرا مانند نسل های قبل با آپشن های کاربردی شکیل نشده است.

امکانات ایمنی هم همانند امکانات رفاهی توانسته است رانندگی با این خودرو را بسیار ایمن کند و به سرنشینان خود یک اطمینان خاطر خوبی بدهد.

هیوندای آزرا 2019

کابین

دیگر در سواری این خودرو خبر از گاز هرز خوردن و تکان های نامتعارف نیست و شما با خودرویی سر و کار دارید که سواری آن بسیار عالی و کابین آن بسیار آرام و ارگونومیک است.

موضوعی که کمی خریداران را برای خرید این خودرو دلسرد می کند شتاب ضعیف این خودرو است. باید بگوییم که اگر شما به دنبال خودرویی هستید که شتاب گیری آن عالی باشد اصلاً به سراغ این خودرو نیایید، زیرا می تواند شما را از شتاب ضعیف خود دلسرد کند.

هیوندای آزرا 2019

رقیب

رنو تالیسمان و فولکس واگن پاسات از رقیب های جدی این خودرو هستند. اگر بخواهیم بین این خودروها، خودرویی را انتخاب کنیم فولکس واگن پاسات می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

هیوندای آزرا 2019

ارزش خرید

اگر به دنبال خودروی صفر کیلومتر با امکانات رفاهی و ایمنی بالا هستید، هیوندای آزرا می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. البته که الان در مهر سال ۱۴۰۱ هستیم شما می توانید با این هزینه انتخاب های دیگری هم داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }