ما انسان ها همدیگر را دوست داریم و به یکدیگر عشق می ورزیمزمان مطالعه : ۲ دقیقه

دوست داشتن

این روزها ما انسان ها بیشتر از قبل به یکدیگر نیاز داریم و باید در پی عشق، عدالت، حقیقت و تعهد نسبت به دیگران بکوشیم تا بلکه از این راه بتوانیم دنیای کهن را به جهانی نو تبدیل کنیم. این جهانی که ما در آن زندگی می کنیم، دوست داشتن همدیگر در آن بسیار کمرنگ شده است و این موضع باعث شده است که در این دنیا همیشه کمبود عشق ورزیدن را حس کنیم و همیشه از این مسئله در امان نباشیم.

چگونه با هم زندگی کردن

باید بیاموزیم که برادرانه زندگی کنیم، وگرنه احمقانه به هلاکت خواهیم رسید. اگر آدمی کمی در زندگی خود بفهمد که این دنیا زمانی برای او به اتمام می رسد و عمر او محدود است، دیگر به دنبال جهل و نادانی نمی رود و همیشه سعی می کند در این دنیا در پی صلح و دوست داشتن باشد.

تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانید سر مشق مثبتی برای دیگران باشید؟ چه جالب می شود مردم های این دنیا که با شما در ارتباط هستند به فکر تقلید از اخلاق مثبت شما بیفتند و همیشه زندگی زیبایی که شما برای خود درست کرده اید را سرلوحه ی زندگی خود قرار دهند.

داوری کردن

ما به حقوق انسانی همه افراد اعتقاد داریم و هیچ یک از ما نه شایسته ایم و نه حق داریم درباره ی یکدیگر داوری کنیم. شاید بهتر بگوییم که مگر ما خدا هستیم که درباره ی زندگی مردم قضاوت و داوری انجام دهیم.

بهتر است به جای داوری و قضاوت در زندگی مردم به دنبال محاسن خوب مردم باشیم و از آن ها درس هایی بگیریم که تا کنون در هیچ جای این دنیا به ما آموزش نداده باشند.

رعایت سهم

همه ی ما به جستجوی بخت از خانه بیرون می رویم و همین که یافتیم برمی گردیم تا آن را با افراد خانواده قسمت کنیم. این موضوع ذات انسانی است که هر فردی خواه یا ناخواه به دنبال خوشبختی خانواده خود است و هر کاری می کند تا این شرایط را برای عزیزان خود فراهم کند.

بیایید جامعه خود را همانند خانواده ی خود دوست بداریم و به آن ها عشق بورزیم. زندگی زیبا است، اگر ما زیبا در مورد آن فکر کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }