بررسی مازراتی کواتروپورته + مشخصات فنی مازراتی کواتروپورتهزمان مطالعه : ۳ دقیقه

مازراتی کواتروپورته

با ورود خودروهای لوکس آلمانی به ایران دیگر وقت آن رسیده بود که خودروهای لوکس ایتالیایی را در جمع خودروهای لوکس و گران قیمت ایران داشته باشیم. استارت این کار توسط یک شرکت تولید کننده اقلام ساختمانی به نام آرتا خورد و از آن روز به بعد شاهد ماشین های نیزه دار ایتالیایی در خیابان های کشورمان شدیم. مازراتی کواتروپورته یکی از آن خودروهای لوکس و اسپرت نیزه دار ایتالیایی بود که توانست در ایران مشتری خوبی را جذب خود کند.

در ادامه تیم خودرویی تکامگ یک سدان لوکس و اسپرت ایتالیایی را مورد بررسی قرار داده است و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

مازراتی کواتروپورته

طراحی ظاهری

حرف از خودروهای لوکس و اسپرت بازار جهانی خودرو است، پس ما با خودرویی با طراحی ظاهری بسیار جذاب سر و کار داریم. مازراتی کواتروپورته همان خودرویی بود که هر نسل آن توانست جزء خودروهای لوکس دنیا شود و در کلکسیون ماشین های لوکس افراد مشهور دنیا قرار گیرد.

ما امروز در مورد نسل پنجم این خودرو صحبت می کنیم که در ایران در سه تیپ معمولی، اسپرت و GTS وارد شد که همه ی نسخه های آن مشابه یکدیگر هستند. همیشه در خودروهای مازراتی شاهد جلوپنجره بزرگ بیضی شکل و چراغ های تیز و خشن بوده ایم و می شود گفت همین سبک طراحی این خودرو باعث شده که در دنیا طرفداران زیادی را برای خود جذب کند.

باید گفت طراحی ظاهری این خودرو بسیار زیبا است و می توان به راحتی این خودرو را جزء خودروهای لوکس و اسپرت دنیا نامید.

مازراتی

امکانات رفاهی مازراتی کواتروپورته

موضوعی که باعث می شود آلمانی های رقیب از مازراتی کواتروپورته سبقت بگیرند، امکانات رفاهی است. با اینکه نام خودروی لوکس برای این خودرو انتخاب خوبی بوده است ولی امکانات رفاهی آن هیچ بویی از خودروهای لوکس نبرده است و شاهد آپشن های متنوعی در این خودرو نیستیم.

گرمکن و سر کن صندلی، صندلی برقی ۱۴ حالته، ماساژور صندلی و سیستم صوتی BOSE از امکانات رفاهی کابردی این خودرو محسوب می شود.

مازراتی کواتروپورته

کابین و سواری

همیشه گفته شده است که هیچ صدایی، صدای مازراتی نمی شود. پس شما در این خودرو از یک سمفونی بسیار گوش نواز برخوردار هستید که می تواند هر فردی را در هر سن و جنسیتی مورد توجه خود قرار دهد.

قدرت موتور و کنترل پایداری این خودرو می تواند سواری بسیار عالی را برای سرنشینان این خودرو به همراه داشته باشد. موردی که باعث می شود کمی رانندگی با این خودرو را از جذابیت بی اندازد، تکان های داخل کابین است. البته باید بگوییم که هیچ خودروی اسپرتی دور از تکان های داخل کابین نیست.

مازراتی کواتروپورته

حتماً بخوانید: مازراتی کواتروپورته یک نیزه دار ایتالیایی

رقیب

بنز S500، بی ام و سری ۷ و پورشه پانامرا از رقبای این خودرو محسوب می شوند. اگر بخواهیم بهترین انتخاب را بین خودروها داشته باشیم، باید بی ام و سری ۷ را انتخاب کنیم. زیرا این خودرو هم از نظر امکانات رفاهی و هم از نظر خدمات پس از فروش از تمامی خودروها در شرایط بسیار بهتری قرار دارد.

مازراتی

ارزش خرید

هزینه نگهداری بسیار بالا، نبود نمایندگی معتبر، قدیمی بودن خودرو و شرایط بهتر رقبا باعث شده این خودرو از ارزش خرید بالایی برخوردار نباشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }