عطر ادو پرفیوم با عطر ادوتولیت چه فرقی دارد؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

تفاوت ادو پرفیوم و ادوتولیت

امروزه به دلیل تنوع زیاد برندهای تولید عطر در جهان بسیاری از ما هنگام خرید عطر با مشکلی به نام ماندگاری عطر مواجه می شویم. حتماً اگر برای خرید عطر به مراکز خرید مراجعه کرده باشید نام های ادو پرفیوم و ادوتولیت برایتان بسیار آشنا می آید. حال این موضوع سبب شده است شما در انتخاب رایحه ی مناسب خود به مشکل ماندگاری برخورد کنید و تصمیم درستی در خرید خود نداشته باشید.

در ادامه مطلب شما را با تفاوت میان عطرهای ادو پرفیوم و ادوتولیت آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

عطر و ادکلن
تفاوت ادو پرفیوم و ادوتولیت

دلیل ماندگاری بیشتر بعضی عطرها

بسیاری از ما عطرهایی داشته ایم که ماندگاری آن ها نظرمان را بسیار جلب خود کرده بود و همیشه به دنیال این بوده ایم که دلیل این ماندگاری را بدانیم. باید بگوییم که دلیل عمده ماندگاری ادکلن به میزان روغن عطر بستگی دارد و هرچه این میزان در عطرها بیشتر باشد، شما از ماندگاری بیشتری برخوردار هستید.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که رعایت استفاده از عطر در هر فصل با هر مشخصاتی که بر روی جعبه ی نوشته شده است، می تواتند تأثیر بسیار زیادی بر ماندگاری عطر شما بگذارد.

عطر و ادکلن
تفاوت ادو پرفیوم و ادوتولیت

ادکلن ادو پرفیوم

دوز استفاده شده از روغن عطر در این نوع رایحه بین ۱۵ الی ۲۰ درصد است. یعنی اگر بخواهیم به طور ساده این موضوع را تعریف کنیم باید بگوییم که عطرهای ادو پرفیوم از ترکیب ۱۵ الی ۲۰ درصد عطر با الکل به دست می آید. حال این موضوع سبب شده است که ماندگاری این نوع عطر شش ساعت باشد.

ادو پرفیوم ها در رایحه ی اول خود بسیار تند هستند و شاید شما را کمی اذیت کنند، ولی رایحه میانی آن را بسیار عالی است و می تواند به راحتی گفت که قلب ادکلن ادو پرفیوم نت میانی آن است. سعی کنید از این سبک ادکلن ها در مهمانی ها استفاده کنید تا نیاز به تمدید نداشته باشید. توجه داشته باشید که عملکرد ادو پرفیوم در فصل های سرد سال بسیار بهتر از فصول گرم سال است.

عطر و ادکلن
عطر و ادکلن

ادوتولیت

دوز استفاده شده از روغن عطر در ادوتولیت ها بین ۵ الی ۱۵ درصد است. یعنی ترکیب ۵ الی ۱۵ درصد روغن عطر با الکل به شما یک عطر ادوتولیت را می دهد. همان طور که متوجه شدید تفاوت عمده ادوتولیت ها و ادو پرفیوم ها در میزان غلظت روغن عطر است. پس دلیل ارزان تر بودن ادوتولیت نسبت به ادو پرفیوم کاملاً قانع کننده است.

ادوتولیت ها حدود چهار ساعت ماندگاری دارند و شما برای اینکه راحیه آن ها از روی پوست و پیراهنتان حذف نگردد، باید آن را تمدید کنید. نت بالایی این ادکلن ها غالب بر کلیه نت های موجود بر عطر شما است و می شود گفت رایحه اولیه ی این عطر از بوی بسیار عالی برخوردار است.

استفاده از این نوع عطرها در فصول گرم و مرطوب می تواند انتخاب بسیار بهتری از ادکلن های ادو پرفیوم باشد. در کل اگر به دنبال عطری هستید که در طی شبانه روز بوی خوبی از شما ساطع شود، ادو تولیت ها می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }