از خواص گیاه چوب صندل برای درمان سردرد بهره ببریدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

خواص گیاه چوب صندل سفید

اصالت اصلی چوب صندل سفید متعلق به کشور اندونزی می باشد که امروزه این گیاه به کشورهای دیگر مانند هند نفوذ کرده است و در آنجا هم کشت می شود. این گیاه یک درختچه بوده که برگ های آن بیشتر شبیه درخت گردو می باشد و میوه آن شبیه به یک تخم مرغ کوچک بوده است. این درخچه اکثر اوقات به دلیل ریشه های مکنده ی خود به سایر درخت ها می چسبد و رنگ آن همانند نام آن سفید مایل به زرد است.

درمان بیماری سوزاک

پانزده الی چهل قطره از عصاره گیاه صندل سفید را با ۳ گرم الکل مخلوط کنید و محلول بدست آمده را به سه قسمت تقسیم کنید و در شبانه روز ۳ بار مصرف کنید. این محلول می تواند برای درمان بیماری سوزاک را بسیار مؤثر باشد.

درمان سردرد

پودر صندل سفید را با کمی آب مخلوط کنید تا یک محلول خمیری شکل به دست آید و بر روی پیشانی خود مالش دهید. انجام این عمل باعث از بین رفتن سردرد می شود و تب و حرارت بدن شما را کاهش می دهد.

درمان نقرس گرم

پودر گیاه صندل سفید را با آب عنب الثعلب یا با آب حی العالم و یا با آب برگ خرفه مخلوط کنید و بنوشید. این نوشیدنی می تواند شما را در درمان بیماری نقرس گرم بسیار کمک کند.

رفع جوش سرسیاه

پورد صندل سفید را با آب و پودر برنج ترکیب کنید تا یک ماده خمیری شکل بدست آورید. سپس ماده بدست آمده را بر روی جوش های سرسیاه خود بگذارید و ماساژ دهید و سپس پوست صورت خود را شستشو دهید. این محلول یک اسکراب و لایه بردار خوب خانگی برای پوست است.

توجه

صندل سفید برای صدا بسیار مضر است و نیروی جنسی را در افراد بسیار کاهش می دهد و تا پای قطع آن پیش می رود.

سعی کنید همیشه در کنار صندل سفید از عسل و نبات استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }