بررسی رنو مگان ۲۰۰۰ مونتاژ + مشکلات رنو مگانزمان مطالعه : ۲ دقیقه

رنو مگان

یکی از خودروهای پرطرفدار مونتاژ در ایران رنو مگان بود که آنقدر این خودرو محبوب و باکیفیت بود که جزء خودروهای راهنمایی رانندگی کشورمان شد. رنو مگان به دلیل کیفیت ساخت بالا و کابین بزرگ بسیاری را مشتاق به خرید این خودرو کرد و می شود گفت آنقدر این خودرو در ایران خوب عمل کرد که امروزه کسانی که نسخه های کم کارکرد آن را دارند، با هیچ خودرویی تعویض نمی کنند.

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد خودرویی را معرفی کند که یک روز سدان بسیار معروف در ایران محسوب می شد، البته امروزه هم این سدان جزء خودروهای محبوب مردم و پلیس راهنمایی و رانندگی محسوب می شود.

طراحی ظاهری مگان

شاید بسیاری فکر کنید که طراحی ظاهری رنو مگان بسیار قدیمی و زشت است، باید بگوییم که طراحی ظاهری مگان برای سال ۲۰۰۲ است و آنقدر طراحی این خودرو خوب بوده است که امروزه هنوز جلوه ی شیک و رسمی خود را از دست نداده و جزء سدان هایی با چهره رسمی است.

گلگیرهای بزرگ و چراغ های متناسب با بدنه توانسته است طراحی این خودرو را هنوز در بین مردم دلنشین نگه دارد و بسیاری از طراحی بدنه آن خوشایند باشند .

امکانات رفاهی

سنسور عقب، دوربین عقب، صندلی راننده با تنظیمات چند حالته دستی، آینه های برقی، سنسور اتو لایت، سنسور باران، کیلس استارتر، پنجره های برقی هوشمند، ایربگ و فرمان برقی از امکانات رفاهی این خودرو محسوب می شوند. باید بگوییم که این خودرو در زمانی که تولید شده است از امکانات رفاهی خوبی برخوردار بوده و می شود آن را جزء خودروهای پر آپشن زمانه ی خود دانست.

کابین

باید بگوییم که رنو مگان پنج ستاره ایمنی دارد و یک خودرو با ایمنی بسیار بالا است. این خودرو در زمان خود از لاستیک های میشلن استفاده کرده است و این موضوع باعث شده که در سواری این خودرو بسیار تأثیر بگذارد.

مشکل بزرگ مگان ها گیربکس خنگ آن ها است و این موضوع کمی راننده را آزار می دهد. البته این خودرو از شتاب بسیار عالی برخوردار است و می توان روی قدرت آن حساب خوبی کرد.

رقیب

سراتو مونتاژ و مزدا ۳ نیو از رقبای این خودرو محسوب می شوند.

ارزش خرید

مگان خودرویی خانوادگی و هزینه نگهداری آن بسیار پایین است. شاید شما هنگام خرید با موضوع هزینه نگهداری مواجه شوید، ولی باید بگوییم که در این اوضاع اقتصادی سرویس دروه ای کامل این خودرو ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. البته اگر روغن elf بریزید، وگرنه استفاده از روغن های ایرانی هزینه شما را بسیار پایین می آورد.

اگر شما قصد خرید این خودرو را دارید سعی کنید لاستیک های آن تعویض شده باشد ، زیرا قیمت لاستیک فابریک آن ۱۵ میلیون تومان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }