بررسی خودروی دی اس ۶ + مشخصات فنی دی اس ۶زمان مطالعه : ۲ دقیقه

بعد از رونمایی دی اس ۵ شاهد استقبال خوبی از مردم در خرید از کمپانی دی اس نبودیم. حال کمپانی دی اس به فکر تولید خودرویی افتاد که بتواند کاستی های دی اس ۵ را جبران کند. دی اس ۶ همان خودرویی بود که که این کمپانی فرانسوی به فکر تولید آن افتاد. می شود گفت طراحی دی اس ۶ کمی عقلانی تر از دی اس ۵ بود و مشتری نسبتاً بهتری را نسبت به خود جذب کرد. تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد به بررسی خودروی دی اس ۶ بپردازد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

دی اس 6

طراحی ظاهری دی اس ۶

دیگر خبر از یک آکورایوم نیست و ما شاهد یک طراحی کمی نزدیک تر به خودروهای امروزی هستیم و می شود گفت طراحی این خودرو کمی دلنشین تر از دی اس ۵ شده است. خطوط کرومی، چراغ های کشیده مستطیلی و رعایت تناسب بین ابعاد این خودرو توانسته یک هارمونی بسیار جذاب را به وجود آورد. دی اس ۶ جزء کراس اوورهای بسیار جذاب در جهان به حساب می آید و می توان به طور قاطع گفت طراحی آن واقعاً زیبا است.

دی اس 6

امکانات رفاهی دی اس ۶

دی اس یک خودروساز لاکچری و لوکس است، برای همین شما در هر خودروی این کمپانی شاهد امکانات رفاهی نسبتاً بالایی هستید. دی اس ۶ هم از این موضوع پیروی می کند و می توان در آن از امکانات رفاهی نسبتاً بالایی برخوردار بود.

دی اس 6

کابین و سواری خودروی دی اس ۶

ترکیب شتاب خوب، سواری نرم و هندلینگ عالی توانسته یک خودرو عالی را به ارمغان آورد و دی اس ۶ را جزء خودروهای کند که امروزه بتواند با کراس اوورهای بزرگ دنیا رقابت کند.

متریال استفاده شده در کابین کیفیت بسیار بالایی دارد و می شود کابین آن را با خودروهای آلمانی بازار مقایسه کرد.

دی اس 6

رقیب

اکثر رقیب های این خودرو کره ای هستند و اگر بخواهیم بین رقیب های کره ای این خودرو به رقیب های جدی اشاره کنیم، باید به هیوندای توسان، کیا اسپورتیج و سانگ یانگ کوراندو اشاره کنیم. حال این سوال پیش می آید که کدام یک از این خودروها عملکرد بهتری در کشورمان دارند. در جواب این سوال باید بگوییم که همیشه کمپانی کیا و هیوندای از نظر وجود نمایندگی بهتر عمل کردند و همیشه مشتریان بهتری را جذب خود کردند. ولی باید بگوییم که اگر به دنبال سواری بهتر و آپشن هستید باید به سراغ کوراندو و دی اس ۶ بروید.

دی اس 6

ارزش خرید

دی اس هنوز خودرویی است که در ایران خوب به مردم معرفی نشده است و این موضوع را می شود عملکرد بهتر نمایندگی های رقیب در کشورمان دانست. حال اگر قصد خرید یک کراس اوور لوکس را دارید ما به شما دی اس ۶ را پیشنهاد می دهیم و اگر شما نگران خدمات پس از فروش هستید، می توانید کمی خود را آسوده خاطر کنید زیرا در ایران نمایندگی معتبر دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }