بررسی مشخصات تویوتا آریون نسل دوم + مشخصات تویوتا آریون ۲۰۱۲_۲۰۱۳زمان مطالعه : ۲ دقیقه

اگر بخواهیم به خودروهای فوق العاده دنیا اشاره کنیم حتماً نام خودروهای تویوتا در آن لیست است. حال یکی از این خودروها تویوتا آریون است که می شود گفت شاهکار صنعت خودروسازی ژاپن است. آریون در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت ایرتویا وارد ایران شد و واردات آن تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشت.

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد تویوتا آریون ۲۰۱۲_۲۰۱۳ را مورد بررسی قرار دهد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

طراحی ظاهری تویوتا آریون

در اکثر مواقع محصولات تویوتا از یک طراحی و پلت فرم مشابه بهره می برند. حال تویوتا آریون هم در طراحی خود از این موضوع پیروی کرده است و از یک طراحی ظاهری مشابه با تویوتا کمری بهره برده است. در واقع شکل گیری تویوتا آریون از زمانی آغاز شد که تویوتا قصد داشت خودروی کمری خود را به یک سدان پرقدرت با امکانات رفاهی بسیار خوب تبدیل کند. می شود گفت تویوتا در این زمینه بسیار عالی عمل کرد و یک خودروی بی نقص پرقدرت را به بازار دنیا معرفی کرد.

تویوتا آریون

امکانات رفاهی

بیشتر امکانات رفاهی تویوتا آریون ۲۰۱۲_۲۰۱۳ در کشورهای عربی مجهز می شود و در کل دارای امکانات رفاهی بسیار بالایی نیست و بیشتر آپشن های آن کاربردی است. البته باید بگوییم که این خودرو قدیمی است و اگر بخواهیم آپشن های این خودرو را نسبت به سال تولید آن بررسی کنیم، باید بگوییم کمپانی تویوتا در این زمینه کم و کاستی نگذاشته است و تا جایی که امکان داشته از تجهیز آپشن های کاربردی دریغ نکرده است.

کابین

تنها موضوعی که باعث می شود ارزش خرید این خودرو بالا باشد، کابین آن است. آریون از یک کابین بی سر و صدا و آرام بهره می برد و یک سواری بسیار نرم و پر شتاب را به راننده تحمیل می کند. می شود گفت آریون یک خودرو اسپرت و قوی در جلد یک خودروی خانوادگی است.

کیفیت متریال استفاده شده در کابین بسیار بالا بوده و اگر کمی صاحب خودرو با سلیقه باشد، می تواند تا چندین سال از یک کابین نو و بی سر و صدا حین رانندگی لذت ببرد.

تویوتا آریون

رقیب

آزرا گرنجور و کیا کادنزا رقبای این خودرو محسوب می شوند. باید بگوییم برگ برنده در رقابت با رقبا نزد آریون است، زیرا تویوتا آریون از استهلاک کم و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به رقبا برخوردار است.

ارزش خرید

همه ی ما می دانیم خودروهای کمپانی تویوتا جزء کم استهلاک ترین خودروهای دنیا هستند و این موضوع برای همه ی ما آشکار است. پس این دلیل خوبی است که این خودرو هر چند با گذشت چندین سال از تولید آن هنوز ارزش خرید خود را حفظ کرده باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }