لکسوس CT200h؛ هاچ بک اقتصادی کمپانی لکسوسزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی لکسوس CT200h

اگر به سراغ اولین خودروهای هیبریدی وارد شده به ایران برویم، حتماً لکسوس CT200h را در مجموعه ی خودروهای هیبریدی ایران مشاهده خواهید کرد. البته باید گفت لکسوس CT200h جزء اولین خودروهای هیبرید کمپانی لکسوس بوده است ولی این خودرو نتوانسته بازار جهانی خوبی را برای خود کسب کند.

این خودرو از سال ۲۰۱۲ وارد ایران شد و تا سال ۲۰۱۶ واردات آن به کشورمان ادامه داشت. شاید در اوایل واردات این خودرو به ایران شاهد بازار خرید و فروش خوبی از مردم نبودیم و اکثر مردم به دلیل شناخت ناکافی از خودروهای هیبریدی این خودرو را خریداری نمی کردند. حال بعد از گذشت چند سال از واردات خودروهای هیبریدی به ایران شاهد استقبال خوب مردم هستیم.

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد یک خودروی هاچ بک کامپکت هیبریدی را به شما عزیزان معرفی کند و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

بررسی لکسوس CT200h
بررسی لکسوس CT200h

طراحی ظاهری لکسوس CT200h

همیشه از کمپانی لکسوس شاهد یک طراحی خشن و اسپرت بوده ایم و این موضوع را می توان به خوبی در لکسوس CT200h مشاهده کرد. باید بگوییم که این خودرو با وجود اینکه قدیمی شده است، ولی از یک طراحی ظاهری بسیار زیبا برخوردار است که با گذشت سال ها از تولید آن هنوز این خودرو زیبا است.

خطوط تیز در بدنه، چراغ ها کشیده طولی و کیت بدنه باعث شده است که این خودرو در طراحی ظاهری بسیار خوب عمل کند.

لکسوس
بررسی لکسوس CT200h
حتماً بخوانید: فولکس واگن گلف GTi یک خودرو جذاب آلمانی

امکانات رفاهی

شعار لکسوس این است که خودروهای تویوتا را کامل کند و به بهترین نحوه ممکن به خط تولید برساند. امکانات رفاهی لکسوس CT200h هم از همین موضوع به خوبی پیروی می کند و شاهد آپشن های کاربردی بسیار خوبی در این خودرو هستیم. باید گفت که لکسوس تا حد امکان این خودرو را به آپشن های بسیار کابردی مجهز کرده است و سعی کرده خودرویی بی نقص تولید کند.

لکسوس
بررسی لکسوس CT200h
حتماً بخوانید: آلفارومئو جولیتا یک هاچ بک ایتالیایی پر سرعت

کابین

کمی گذاشتن اسم کامپکت (خودروی جمع و جور) بر روی این خودرو اشتباه به نظر می رسد. زیرا فضای کابین آن برای یک خانواده بسیار عالی است و می توان از فضای کابین آن به اندازه ی یک خودروی سدان بهره برد.

متریال استفاده شده مانند دیگر محصولات لکسوس دارای کیفیت بسیار بالا است و این موضوع در کنار سواری نرم و آرام این خودرو باعث شده کابین این خودرو را جزء بهترین خودروهای موجود در ایران کند.

لکسوس
بررسی لکسوس CT200h
حتماً بخوانید: دی اس ۵ یک هاچ بک لوکس فرانسوی

رقیب

آلفارومئو جولیتا، دی اس ۵ و ولوو V40 از رقبای این خودرو محسوب می شوند.

لکسوس

ارزش خرید

عمر مفید باتری خودروهای هیبریدی تویوتا و لکسوس حدود ۲۹۰ کیلومتر یا ۸ الی ۱۰ سال است. این موضوع باعث شده است که شما با خرید این خودرو دست به تعویض باتری های آن بزنید و هزینه ی بسیار بالایی را تقبل کنید. البته نسخه های کم کارکرد این خودرو در بازار موجود است و شما می توانید با کمی تلاش یک لکسوس CT200h کم کارکرد و تمیز را خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }