داشتن یک چهره زیبا بدون آرایشزمان مطالعه : ۴ دقیقه

بسیاری از خانم ها هنگامی که صبح خود را شروع می کنند از چهره ی بدون آرایش خود بیزار هستند و همیشه دوست دارند یک چهره ی میکاپ شده را تماشا کنند . باید بگوییم که این خانم ها به اصالت چهره ی خود احترام نمی گذارند و از داشتن چهره ی بدون آرایش خود لذت نمی برند . بیایید کمی آرایش را از خود جدا کنیم و چهره ی خود را به طور طبیعی دوست داشته باشیم .

امروزه آرایش یار همیشگی خانم ها شده است و همیشه آن را به دنبال خود هر جایی که می روند به همراه دارند . به این موضوع فکر کنید که چهره زیبای شما نیازی به یاری اقلام آرایشی ندارد و شما به خودی خود زیبا هستید .

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم ؟

برای پاسخ به این سوال باید سبک زندگی خود را تغییر دهید و عادات مخربی که می تواند زیبایی واقعی شما را بگیرد را ترک کنید . شاید فکر کنید که برای رسیدن به چهره ای طبیعی و بدون آرایش باید کاری خارق العاده ای کنید . باید بگوییم که شما تنها با رعایت چند نکته می توانید به زیبایی واقعی خود برسید .

حتماً بخوانید : چگونه بدون آرایش زیبا باشیم ؟

در ادامه شما را برای داشتن چهره ای زیبا و طبیعی همراهی خواهیم کرد .

نوشیدن آب
نوشیدن آب

نوشیدن آب

روزانه نوشیدن ۸ لیوان آب می تواند بسیاری از سموم را از بدن شما خارج کند و به شما چهره ای روشن تر و بدون چین وچروک هدیه دهد . سعی کنید همیشه در بیرون و محل کار خود این موضوع را رعایت کنید تا همیشه موضوع آبرسانی به صورت شما رعایت شود .

خواب کافی
خواب کافی
حتماً بخوانید : میزان خواب کافی برای بدن

خواب کافی

بهترین راه ترمیم انسان خواب است و هیچ مورد دیگری نمی تواند به اندازه ی خواب در این مسئله به انسان کمک کند . داشتن ۸ ساعت خواب در طی شبانه روز می تواند کمک بسیار زیادی در داشتن چهره ی شاداب و سر زنده به شما کند . پوست شما در هنگام خواب جوان تر می شود و شما را از داشتن سیاهی دور چشم و پیری زودرس در امان نگه می دارد .

استفاده از مواد طبیعی
استفاده از مواد طبیعی

استفاده از مواد طبیعی

شما در طی شبانه روز حتماً از اقلامی چون مراقبت از پوست و مراقبت از مو استفاده می کنید . حال موضوعی که باعث می شود شما جواب مثبت از این اقلام مراقبتی بگیرید ، این است که حتماً توجه داشته باشد که مواد تشکیل دهنده ی این اقلام آرایشی از پارابن ، سولفات و مواد پتروشیمی تشکیل نشده باشد . سعی همیشه در هنگام خرید مواد آرایشی مراقبتی به مواد تشکیل دهنده ی آن توجه داشته باشید و تا جایی که امکان دارد از مواد آرایشی طبیعی استفاده کنید .

پاکسازی صورت هنگام خواب
پاکسازی صورت هنگام خواب

پاکسازی صورت هنگام خواب

یکی از موارد مهمی که خانم ها باید در زندگی خود رعایت کنند این است که حتماً هنگام شب که به رختخواب خود می روید ، صورت خود را از هر نوع مواد آرایشی پاکسازی کنید . این عمل شما به پوست صورت شما جازه ی تنفس می دهد و پوست شما به نوعی در شب به استراحت می پردازد .

آگاهی از نوع پوست خود
آگاهی از نوع پوست خود
حتماً بخوانید : از کجا بدانیم چه نوع پوستی داریم ؟

آگاهی از نوع پوست خود

داشتن آگاهی از نوع پوست خود بسیار شما را در خرید اقلامی مراقبتی و آرایشی کمک می کند و می شود گفت رعایت این نکته ساده می تواند تا حد زیادی شما را به یک زیبایی طبیعی برساند . در لینکی که در زیر عکس قرار دادید شما می توانید نوع پوست خود را به خوبی تشخیص دهید . سعی کنید به مسئله حساسیت نشان دهید و از هر نوع مواد مراقبتی و ارایشی استفاده نکنید .

لایه برداری یا اسکراب پوست
لایه برداری یا اسکراب پوست

لایه برداری یا اسکراب پوست

شاید این اتفاق برای شما پیش آمده است که شما نتیجه ی خوبی از اقلام مراقبتی و مرطوب کننده پوست نگرفته اید و سرچشمه این موضوع را نتیجه نداشتن کیفیت خوب محصولات آرایشی می دانید . باید بگوییم که لایه برداری پوست می تواند کمک بسیار زیادی در جذب این مواد مراقبتی کند و تاثیر آن ها چند برابر کند . شما می توانید از یک اسکراپ ساده صورت خود را از داشتن جوش سر سیاه ، لک و آکنه در امان نگه دارید و نگذارید سلول های مرده بر روی پوست شما انباشته شود و چهره ی زیبای شما را تیره کند .

استفاده نکردن از غذاهای فست فودی
استفاده نکردن از غذاهای فست فودی
حتماً بخوانید : مضرات عجیب نوشابه های گاز دار

استفاده نکردن از غذاهای فست فودی

سعی کنید در زندگی خود را به یک رژیم غذایی سالم دعوت کنید و از خوردن غذاهای فست فودی و نوشیدن نوشابه خود داری کنید . شما با رعایت این موضوع علاوه بر کمک به سیستم و ساختار درونی ، کمک به داشتن یک چهره ی زیبا به خود کرده اید . این موضوع را می شود در طی زمان با تغذیه نکردن از این مواد غذایی متوجه شد و آنقدر این موضوع شفاف است که شما بعد از مدتی دیگر به خود اجازه تغذیه از این مواد غذایی مضر را نخواهید داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }