در مورد بوتاکس صورت چه می دانید؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

بوتاکس

امروزه متخصیص به یک مولکول پروتئینی به نام بوتاکس دست یافته اند، که می تواند تا حد زیادی در از بین بردن چین و چروک صورت مؤثر واقع شود. در دنیای امروز بوتاکس به عنوان یک ماده ی شیمیایی شناخته می شود، که می تواند در یک دوره ی محدود نقاطی از پوست صورت را فلج کند و سبب از بین رفتن چین و چروک صورت شود. در ادامه سعی داریم شما را بیشتر با این ماده شیمیایی آشنا کنیم و ما امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

مراقبت از پوست با بوتاکس

حتماً بخوانید: از بین بردن موی زائد پوست صورت خانم ها با وکس های خانگی

عمر مفید بوتاکس

هنگامی که شما عمل بوتاکس را بر روی صورت خود انجام می دهید، می توانید تا مدت ۴ الی ۵ ماه خطوط چروک صورت خود را فلج کنید و هر زمان که این دوره ی محدود تمام شود، صورت شما به وضیعت سابق خود باز می گردد. البته باید بگوییم که شارژ به موقع عمل بوتاکس می توانند بعد از مدتی چین و چروک صورت شما را به طور دائم از بین ببرد.

مراقبت از پوست با بوتاکس

حتماً بخوانید: هر آنچه که باید در مورد عمل زیبایی بینی بدانید

بوتاکس برای خانم های باردار

خانم های باردار به طور جد از انجام بوتاکس در دوران بارداری خود خود داری کنند. زیرا بوتاکس در خود سم بوتولینیوم دارد و می تواند به جنین شما صدمه وارد کند. توجه داشته باشید که در دوران بارداری خود به هیچ وجه نگذارید این سم وارد بدنتان شود.

خیلی از خانم ها این سوال برایشان پیش می آید که آیا بعد از زمان بارداری و در دوران شیر دهی می توانیم عمل بوتاکس را انجام دهیم؟ باید در جواب این سوال بگوییم تا به امروز عارضه ای برای خانم هایی که این کار را انجام داده اند پیش نیامده است، ولی باید به اصالت محصولی که می خواهید از آن استفاده کنید اطمینان داشته باشید ، زیرا مواد غیر اصل می تواند برای شما بسیار مضر باشد.

بوتاکس

تغییر در رنگ پوست

بسیاری از خانم ها بر این باورند که بوتاکس می تواند پوست آن ها را روشن کند و تأثیر زیادی بر زیبایی رنگ پوست آن ها دارد. باید بگوییم که بوتاکس هیچ تأثیری بر رنگ پوست شما ندارد و این یک باور کاملاً اشتباه است.

البته بوتاکس می تواند در تعریق صورت و جوش های صورت شما کمی اثر بخش باشد و شما را تا مدتی محدود در این مسئله همراهی کند.

حتماً بخوانید: اگر به این موارد توجه کنید دیگر دچار تیرگی در نواحی بیکینی نمی شوید

آیا تمام چین و چروک ها به طور کامل رفع می شود؟

همانطور که در متن بالا به این سوال اشاره شد، باید بگوییم که افرادی که به طور مداوم این کار را انجام می دهند، می تواند بعد از مدتی صورتی بدون چین وچروک داشته باشند و لازم نیست همانند روزهای اول عمل بوتاکس را تکرار کنند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }