طالع بینی ازدواج متولدین ماه های سالزمان مطالعه : ۷ دقیقه

امرزوه بسیاری از از دختران و پسرانی که قصد تشکیل زندگی دارند، به سراغ طالع بینی ازدواج می روند. شاید بگوییم که در دنیای امروزه که علم و دانش حرف اول را می زند، کمی رجوع به مسائل طالع بینی غیر عقلانی است. ولی باید گفت خیلی از افراد جوان جامعه ما به این نوع مسائل اعتقاد دارند و این موضوع باعث شده است که تیم تکامگ امروز مطلبی را تهیه کند برای عزیزانی که دوست دارند آینده زندگی مشترک خود را کمی حدس بزنند و از آن با خبر شوند.

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین به ما می گوید که اگر شما متولد ماه فروردین هستید و می خواهید یک یک زندگی مشترک خوبی را تجربه کنید، سعی کنید با متولدین فروردین، مرداد، مهر و آذر وصلت کنید، زیرا شما می توانید زندگی بسیار خوبی را با همسر خود تجربه کنید و مطمئن باشید که زندگی شما سرشار از هماهنگی خواهد بود و در هر زمان همدیگر را درک خواهید کرد و کمتر پیش می آید که در زندگی به اختلاف دچار شوید و اکثر اوقات از صفات خوب یکدیگر لذت می برید.

اگر همسر شما متولد ماه های اردیبهشت، تیر و اسفند باشد، شما از یک زندگی متوسطی برخوردار خواهید بود و در زندگی خود حاکمیت یکدیگر را تجربه خواهید کرد و در بعضی مواقع از برون گرایی یکدیگر مورد رنج قرار می گیرید. در کل ازدواج این ماه ها با یکدیگر می تواند هم خوب باشید و هم بد، به نوعی میانه ای در این رابطه وجود ندارد.

سعی کنید با متولدین خرداد، شهریور، آبان، دی و بهمن ازدواج نکنید، زیرا هر دو شما درونگرا هستید و این مسئله می تواند کمی زندگی مشترک را مورد تحریم قرار دهد. شمایی که فروردینی هستید، نسبت به این ماه ها کمی آزرده می شوید، زیرا آن ها کمی جاه طلب هستند و آرامشی که شما دارید را ندارند.

طالع بینی ازدواج متولدین ماه های سال

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

اردیبهشتی ها اگر به دنبال زندگی هستید که در آن آرامش و گرمی خانواده را حس کنید و از آن مهمتر اینکه به یکدگر وفادار باشید و همیشه برای خوشبختی خود تلاش کنید، سعی کنید با متولدین تیر، مرداد، شهریور، آبان، دی و اسفند ازدواج کنید.

اگر به دنبال زندگی هستید که در آن مشکلاتی داشته باشید، ولی آن ها را با یکدیگر حل کنید و از ناسازگاری یکدیگر کمی لذت ببرید، می توانید با متولدین فروردین، اردیبهشت، خرداد، مهر و آذر وصلت کنید.

ازدواج متولدین اردیبهشت و بهمن کمی سبب تفاوت می شود و شاید با یکدیگر سازگاری نداشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین خرداد

اگر به دنبال درک همدیگر در زندگی مشترک هستید و عاشق این هستید که همسرتان هم دوستان باشد و هم همسر و در زنگی خود از سازگاری و محبت نسبت به یکدیگر لذت ببرید، می توانید با ماه های خرداد، مرداد، مهر، آذر، دی و بهمن ازدواج کنید.

اگر متولدین خرداد با اردیبهشت، تیر، شهریور و آبان با یکدیگر وصلت کنند و روحیه ی تنوع طلب خود را ترک کنند و از عشقی که به یکدیگر دارند لذت ببرند، می توانند زندگی خوبی داشته باشند.

خردادی ها نمی توانند با متولیدین فروردین و اسفند ارتباط خوبی بر قرار کنند و در زندگی خود به تفاهم نمی رسند.

طالع بنیی ازدواج متولدین تیر

تیر ماهی ها اگر دوست دارید همسر و خودتان همدیگر را به خوبی درک کنید و از عشق ورزیدن به یکدیگر لذت ببرید و تفاهم خوبی را در زندگی مشترک تجربه کنید می توانید با متولدین اردیبهشت، تیر، مرداد، شهریور، مهر، دی و اسفند ازدواج کنید.

اگر متولدین تیر با فرودین، خرداد، آبان و بهمن وصلت کردند، بهتر است در رفتار خود نسبت به مسائل مالی تجدید نظر کنند و از آرامش و شادی یکدیگر لذت ببرند.

تیر ماهی ها با متولدین آذر ماهی بیشتر سر مسائل خانوادگی و سفر به تفاهم نمی رسند و اگر کمی از لجبازی یکدیگر کم کنند، می توانند یک زندگی مشترک خوبی را تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج متولدین ماه های سال

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

اگر دختر یا پسر متولد مرداد هستید، خیالتان از زندگی زناشویی خود راحت باشد، زیرا شما با تمامی ماه های سال ارتباط و هماهنگی خوبی برقرار می کنید و همیشه در کنار همسر خود از زندگی مشترک لذت می برید. باید گفت متولدیم مرداد ماه واقعاً فوق العده هستند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

شهریوری ها با متولدین اردیبهشت، تیر، شهریور، مهر، دی و اسفند هماهنگی و صفات مشترک خوبی با هم دارند و نسبت به یکدگر وفادار هستند و سعی بر این دارند که به یکدیگر تا حد ممکن محبت کنند و از زندگی خود لذت ببرند.

اگر متولدین شهریور با خرداد، مرداد، آبان و بهمن وصلت کردند، می توانند کمی با تمرین در عادات خود یکدیگر را به خوبی درک کنند و زندگی خوبی را در کنار یکدیگر بسازند.

زوج های که از متولدین شهریور با فروردین و آذر تشکیل شده است، توجه کنند که به پاک سرشتی همسر خود احترام بگذارند و سعی کنند با یکدیگر به مهربانی رفتار کنند.

طالع بینی ازدواج متولدین مهر

مهری ها اگر با متولدین فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آذر و اسفند ازدواج کنند، می توانند یک زندگی بسیار عاطفی را تجربه کنند و در کنار یکدیگر از هماهنگی و تفاهم لذت ببرند و برای خود یک زندگی گرم مشترک را به وجود آورند.

ازدواج متولدین مهر با آبان، دی و بهمن شاید خالی از تفاوت نباشد، ولی می توانند با تغییر در بعضی از عادات خود زندگی خوبی را رقم بزنند.

طالع بینی ازدواج متولدین آبان

عموماً آبان ماهی ها سازگاری خوبی با اطرافیان خود ندارند و کمی درونگرا هستند. سعی کنید اگر متولد هر ماهی هستید و قصد دارید با یک آبان ماهی ازدواج کنید به عادت درونگرا بودن و آرمانگرایی زندگی آن ها احترام بگذارید و تا جایی که می توانید به آن ها عشق بورزید، زیرا آبان ماهی ها افرادی احساسی هستند و به عشق احتیاج دارند.

توجه داشته باشید اگر همسر شما آبان ماهی است، شما جزء افراد بسیار خوشبخت هستید و می توانید یک زندگی بسیار زیبایی داشته باشید.

طالع بینی ازدواج متولدین آذر

آذر ماهی ها می توانند زندگی پر شوری و با محبتی را در کنار همسر خود تجربه کنند و از با هم بودن و زوج بودن لذت ببرند و می شود گفت که آذر ماهی ها با اکثر ماه ها تفاهم دارند و در بعضی مواقع با متولدین تیر و شهریور به مسائلی جزئی برخورد می کنند که می تواند کمی میانه ی آن ها را به هم بزند، اما با تغییر عادات می توانند این مشکلات را حل کنند.

طالع بینی ازدواج متولدین دی

متولدین دی ماهی در اکثر مواقع با هر فردی که ازدواج کنند، می توانند در زندگی خود سازگاری را تجربه کنند و از محبت داشتن به یکدیگر در زندگی خود به یک آرامش خوب دست یابند. ولی متولدین دی ماهی با متولدین فروردینی زیاد تفاهم ندارند و شاید در بعضی مواقع به مشکلاتی در زندگی برخورد کنند.

طالع بینی ازدواج متولدین ماه های سال

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

اگر بتوانید در زندگی زناشویی خود و همسرتان همدیگر را به خوبی درک کنید و به دوستی با یکدیگر احترام بگذارید، می توانید زندگی خوبی را در کنار همسرتان تجربه کنید. باید بگوییم که بهمن ماهی ها عادات بدی دارند که شاید خوشایند ماه های دیگر سال نباشد، ولی اگر در عادات خود تغییر ایجاد کنند، می توانند زندگی خوبی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

در زندگی با متولدین اسفند باید کمی صبر پیشه کنید و از زود عصبانی شدن باید کمی دور شوید تا زندگیتان زیبا باشد. اسفند ماهی ها در ازدواج با متولدین ماه های دیگر کمی فرصت می خواهند که به یک سلیقه ی خوب در زندگی مشترک برسند و شاید در بعضی مواقع باید عادت هایی را ترک کنند. البته این موضوع دو طرفه است و هر دو طرف باید رعایت کنند.

حتماً بخوانید: متولدین هر ماه را چگونه عاشق خود کنیم؟

در آخر

در دنیای امروزه کمی زندگی خود را بر پایه طالع بینی بر پایه نهادن غیر عقلانی است و این موضوع در این زمانه ی علم و دانش زیاد جایگاهی ندارد. پس سعی کنید اگر زندگی خوبی دارید از آن لذت ببرید و اگر فکر می کنید زندگی خوبی ندارید، با تغییر در رفتار و عادات خود به یک زندگی ایده آل نزدیک شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }