عشق یک جادو در کنار ما، آن را هیچ زمان فراموش نکنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

عشق واقعی چیست؟

من می گوییم عشق درمان همه ی علت ها است و مردم می گویند که من مطلب را ساده انگاشته ام، چنین نیست. به راستی عشق چاره هر درد است. اگر شما را دوست بدارم نمی خواهم گرسنه بمانید، چون حال خودم بد می شود. اگر دوستتان بدارم نمی خواهم با شما بجنگم. اگر دوستتان بدارم نمی خواهم شما را ژندپوش ببینم. اگر دوستتان بدارم می خواهم بهترین چیزها مال شما باشد. پس اگر شما را دوست بدارم دلم نمی خواهد آزرده شوید، چون اگر شما را بیازارم، خود آزرده می شود.

پاراگرافی که مطالعه کردید، کاملاً معنی عشق ورزیدن به یکدیگر را دارد بیان می کند و از آن مهمتر این است که چه قدر عشق ورزیدن ساده است.

عشق ورزیدن

تصویر مثبت

اگر به دنبال تصویر مثبت هستید، آن را در خانه خود بجویید. همان است که لباس هایتان را می شوید، شامتان را می پزد و صبح ها هم به سر کار خود می رود.

حتماً بخوانید: در ارتباط با دیگران مهارت داشته باشیم

اگر به دنبال زیبایی در زندگی خود هستید و می خواهید آن را کشف کنید، می توانید آن را به سادگی در اطراف خود پیدا کنید. شاید خیلی از ما در راه کشف زیبایی در زندگی گم شده ایم و نمی توانیم آن را پیدا کنیم، یا شاید برای کشف آن راه های دشواری را انتخاب کرده ایم. باید گفت زیبایی های زندگی در اطراف ما است و اگر کمی نگاه و احساس خود را در زندگی عمیق تر کنیم می توانیم آن را به سادگی کشف کنیم.

عشق ورزیدن
عشق واقعی چیست؟

عشق یک نیرو

هنگامی که با امر بسیار دشواری روبرو می شوید و احساس ناتوانی می کنید به خاطر بیاورید که محور خانواده شما عشق است و عشق میراثی است که از گذشتگان به شما رسیده است. آنگاه عشق به شما نیرو می دهد و می توانید حرکت را دوباره شروع کنید.

حتماً بخوانید: چگونه در زندگی موفق باشیم؟

به یاد داشته باشید که شما تا به امروز به هر جا و مکانی رسیده اید، ثمره ی یک عشق بوده است. عشق را می شود نیرویی دانست که می تواند یک دنیا را تغییر دهد و هر کس را از فرش به عرش اعلی برساند.

عشق ورزیدن
عشق واقعی چیست؟

خداوند

من می گوییم: خدایا تا توان دارم به راهم ادامه خواهم داد. من می گویم پروردگارا، اگر بتوانم کمی بیشتر تلاش کنم، این کار را خواهم کرد. من می گویم : اگر نیرویی در من باقی باشد، آن را به کار خواهم گرفت. من سخن مادرم را هنوز باور دارم که گفت: هر کس به خود کمک کند خداوند او را یاری خواهد کرد. این عین حقیقت است.

حتماً بخوانید: تجربه داشتن یک زندگی آرام

خداوند زیباترین کسی است که می توانیم آن را همیشه در کنار خود و در هر زمان ببینیم. کافی است کمی به عشقی که خداوند نسبت به بنده هایش دارد فکر کنیم. آنگاه متوجه می شویم که خوشبخت ترین فرد در دنیا هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }