سانگ یانگ کوراندو نوبل؛ اولین خودروی شاسی بلند کره ایزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی سانگ یانگ کوراندو نوبل

هر زمان که اسم کمپانی سانگ یانگ را می شنویم، برایمان یک خودروی ناشناس به حساب می آید و اطلاعات زیادی در مورد خودروهای این کمپانی کره ای نداریم. حال کوراندو نوبل از آن دست خودروهایی است که بسیاری از ما اطلاعات کافی از آن نداریم و همیشه خود را از خرید این خودروی کره ای فوق العاده منع می کنیم. کوراندو نوبل امروزه با چهره ای جذاب در بازار خودرویی ایران توسط رامک خودرو وارد شده است و بسیاری از افرادی که به دنبال یک رانندگی کره ای فوق العاده هستند، این خودرو را خریداری کرده اند.

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد یک کراس اوور جذاب کره ای را برای شما دوستداران خودروهای شاسی بلند بررسی کند و امیدوار است این مطلب برای شما مفید واقع شود.

بررسی سانگ یانگ کوراندو نوبل
بررسی سانگ یانگ کوراندو نوبل
حتماً بخوانید: سانگ یانگ تیوولی؛ کراس اورر سایز متوسط کره ای

طراحی ظاهری کوراندو

سانگ یانگ همیشه یک طراحی مختص به خود را دنبال می کند. طراحی های سانگ یانگ در نظر مردم حد وسط ندارد، یا مردم از طراحی آن خوششان می آید یا خوششان نمی آید. در نگاه کلی به بدنه این خودرو می شود یک طراحی با اصالت کره ای را دریافت کرد و می توان یک حس داشتن یک خودروی شاسی بلند را به خوبی درک کرد.

سانگ یانگ
بررسی سانگ یانگ کوراندو نوبل
حتماً بخوانید: بررسی خودروی هیوندای وراکروز

امکانات رفاهی کوراندو نوبل

شاید بسیاری فکر کنند که کوراندو نوبل از امکانات رفاهی خوبی برخوردار نیست. بلکه باید گفت این خودرو از امکانات رفاهی کاملاً کاربردی برخوردار است و می شود آن را جزء کراس اوورهایی دانست که در رده ی خوبی از امکانات رفاهی است.

وجود ۵ گرمکن صندلی، صندلی برقی، سردکن صندلی راننده، سنسورهای امنیتی خودرو و سانروف این خودرو را در رقابت با رقبای خود برتری داده است و می شود گفت یک سر و گردن از رقیب های خود بالاتر است.

بررسی سانگ یانگ کوراندو نوبل
بررسی سانگ یانگ کوراندو نوبل
حتماً بخوانید: رنو کپچر؛ یک کراس اوور اقتصادی از یک صنعت فرانسوی

کابین و سورای کوراندو نوبل

استفاده از بهترین متریال در این خودرو بسیار به چشم می خورد و جزئیاتی که در متریال این خودرو دیده می شود بسیار زیبا است.

کوراندو نوبل دارای یک کابین بسیار راحت برای یک خانواده است و ارتفاع آن می تواند حس بسیار خوبی برای سرنشینان به وجود آورد و اگر کمی به صندلی های آن ارتفاع دهید، متوجه یک سواری شاسی بلند واقعی در حین رانندگی می شوید.

گیربکس و تعلیق این خودرو بسیار با هم همکاری می کنند و حین رانندگی می توانید این موضوع را کاملاً از سواری آن درک کنید. باید بگوییم سواری کوراندو نوبل از بسیاری از خودروهای کراس اوور کره ای بهتر است.

سانگ یانگ

حتماً بخوانید: نیسان جوک؛ یک کراس اوور جذاب ژاپنی، برای یک انتخاب خودروی درون شهری

رقیب ها

هیوندای توسان، کیا اسپورتیج، میتسوبیشی ASX و سوزوکی گرند ویتارا از رقیب های این خودرو محسوب می شوند. فکر می کنیم که با توضیحاتی که در متن بالا داده ایم متوجه برتری این خودرو نسبت به رقبای آن بشوید.

بررسی سانگ یانگ کوراندو نوبل

ارزش خرید

به دلیل جا نیفتادن خودروهای سانگ یانگ در ایران کوراندو نوبل بازار خوبی را این روزها تجربه نمی کند و سرچشمه ی این موضوع را می توان به نداشتن آگاهی خوب مردم نسبت به این خودرو دانست.

بهتر است یکبار هم شده سواری این خودرو را تجربه کنید، شاید نظرات در مورد این خودروی جذاب عوض شود.

در آخر باید بگوییم که کوراندو اولین خودروی شاسی بلند کره ای بوده است، پس آن را دست کم نگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }