بررسی تویوتا C-HR+مشخصات تویوتا C-HRزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی تویوتا C-HR

هنگام رونمایی تویوتا C-HR همه ی طرفداران کمپانی ژاپنی تویوتا در حیرت ماندند و کمی طراحی ظاهری تویوتا C-HR برایشان قابل هضم نبود. باید گفت تویوتا با طراحی و تولید این خودرو سبک جدید طراحی خود را به بازار خودرویی جهانی معرفی کرد و می توان گفت تویوتا در ابتدای طراحی مدرن خود بسیار خوب عمل کرده است و مسیر خوبی را در زمینه ی طراحی مدرن پیش رو گرفته است.

هنگامی که این خودرو پای بر بازار خودرویی ایران گذاشت، از خرید خوبی برخوردار بود و می شود این خودرو را جزء خودروهای پر فروش کراس اوور کامپکت در ایران دانست.

تویوتا C-HR با دو پیشرانه بنزینی و هیبریدی در چهار تیپ پرمیوم، داینامیک، ادونس و لانچ وارد ایران شد و از معدود خودروهایی در ایران بود که شاهد تمامی نسخه های آن بودیم. البته ناگفته نماند که تویوتا قصد دارد کرولا کراس اوور را رقیب این خودرو کند!

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد یک کراس اوور کامپکت پرفروش در ایران را برای شما عزیزان بررسی کند و امیدوار هستیم که این مطلب برای شما مفید واقع شود.

بررسی تویوتا C-HR
بررسی تویوتا C-HR
حتماً بخوانید: تویوتا راوفور یک کراس اوور سایز بزرگ ژاپنی

طراحی ظاهری تویوتا C-HR

همان طور که در اول متن اشاره شد، تویوتا C-HR از یک طراحی نو و مدرن برخوردار است و می شود گفت این خودرو برای مصرف کنندگان خودروهای درون شهری بهترین گزینه می تواند باشد.

طراحی تیز و خشن در تمامی اجزای بدنه این خودرو بسیار مشهود است و همین موضوع سبب شده است که این خودرو در این حد جذاب و زیبا شود. البته در این بین کمپانی های دیزاین خودرو دست به کار شدند و کیت های جذابی را برای این خودرو طراحی کرده اند.

بررسی تویوتا C-HR
بررسی تویوتا C-HR
حتماً بخوانید: هیوندای توسان؛ یک کراس اوور کره ای پر طرفدار

امکانات رفاهی

فول ترین نسخه ی این خودرو، نسخه لانچ است که تمامی آپشن های ممکن در این خودرو را می توان در آن یافت کرد. نسخه ی لانچ یک تفاوت بزرگی که با نسخه های دیگر دارد، این است که دارای سیستم چهار چرخ محرک است.

در نسخه ی فول این خودرو شما از آپشن های خوبی برخوردار هستید و می شود گفت این خودرو جزء خودروهایی است که تویوتا بر روی آپشن آن بسیار دقت داشته است و آن را به آپشن های بسیار کاربردی تجهیز کرده است.

بررسی تویوتا C-HR
بررسی تویوتا C-HR

کابین تویوتا C-HR

خیلی ها بر این باورند که کابین تویوتا C-HR از یک کابین بسیار کوچک بهره می برد و نمی توان راحتی که در خودروهای دیگر تویوتا حس می شود را در این خودرو حس کرد. باید به این دسته از افراد بگوییم که کاملاً در اشتباه هستید. تویوتا C-HR همانند دیگر خودروهای تویوتا کابینی بسیار جادار و راحت دارد و این موضوع را می شود در ردیف پای عقب خوب این خودرو متوجه شد. تنها مشکلی که این خودرو در کابین دارد این است که کابین تویوتا C-HR کمی خفه و تاریک است و در داز مدت می تواند شما را کمی اذیت کند.

باید اشاره کرد که این خودرو توانسته است تکان های عرضی خودروهای کراس اوور را تا حد زیادی کم کند و می توان این خودرو را جزء خودروهایی با کابین آرام برای سرنشینان دانست.

یک مشکل بزرگی که خریدارن این خودرو با آن دارند این است که شتاب گیری و رانندگی پرقدرت در این خودرو به هیچ عنوان حس نمی شود و خودرویی کاملاً ضعیف در بازار خودرویی ایران است.

بررسی تویوتا C-HR

حتماً بخوانید: نیسان جوک؛ یک کراس اوور جذاب ژاپنی، برای یک انتخاب خودروی درون شهری

رقیب

تنها رقیب این خودرو در بازار ایران نیسان جوک است. اگر بخواهیم خودرویی را بین این دو خودرو انتخاب کنیم، انتخاب خوب تویوتا C-HR است. زیرا با خرید تویوتا C-HR آپشن های متنوع و نمایندگی های مجاز معتبر بهتری شامل حال شما می شود.

بررسی تویوتا C-HR
بررسی تویوتا C-HR

ارزش خرید

اگر به دنبال یک کراس اوور جمع و جور در سفرهای درون شهری خود هستید، تویوتا C-HR بهترین انتخاب برای شما می تواند باشد. مطمئن باشید این خودرو می تواند شما را مانند دیگر محصولات تویوتا سال های طولانی همراهی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }