بی ام و x1 برای داشتن یک کراس اوور کامپکت پیشنهاد خوبی نیستزمان مطالعه : ۲ دقیقه

بی ام و x1

شاید بسیاری از ما این تفکر را داریم که بی ام و x1 یک خودروی اقتصادی از کمپانی بی ام و است و هدف تولید آن این است که کسانی که نمی توانند خودروهای گران قیمت این کمپانی را خریداری کنند به سوی این خودرو می روند. باید گفت این طرز فکر تا حدودی درست و تا حدی غلط است، زیرا این خودرو با وجود اینکه جزء خودروهای ارزان بی ام و است، ولی از کیفیت بالای سواری و متریال خوب برخوردار است.

bmw x1

امکانات رفاهی و کابین

همانطور در اول متن گفته شد، این خودرو جزء ارزان ترین محصول کمپانی بی ام و است. برای همین نباید توقع بسیار زیادی در تنوع آپشن داشته باشیم. البته ناگفته نماند که بی ام و در امکانات رفاهی این خودرو بسیار کم گذاشته است. اگر بخواهیم خودرویی را از نظر امکانات رفاهی به بی ام و x1 تشبیه کنیم، پژو ۲۰۷ می تواند انتخاب خوبی باشد.

البته بی ام و برای جبران کمبود امکانات رفاهی سعی داشته دل مشتریان خود را با استفاده از متریال درجه ۱ خوشنود کند. می شود گفت متریال استفاده شده در کابین بسیار کیفیت خوبی دارد.

سواری

اگر به دنبال یک رانندگی پرفورمنس هستید، حتماً به سراغ نسخه ۲.۸ این خودرو بروید. واقعاً شتاب این خودرو مثال زدنی نیست و می شود به خوبی حس داشتن یک بی ام و را درک کرد.

هنگام رانندگی با این خودرو شما زیاد شاهد تکان های عرضی و طولی نیستید و سواری این خودرو می تواند برای شما لذت بخش باشد. توجه داشته باشید که ردیف پای عقب این خودرو به دلیل کامپکت بودن فضای کمی در اختیار شما قرار می دهد و ممکن است برای یک سفر طولانی سرنشینان را ناراحت کند.

bmw x1

ارزش خرید

بی ام و x1 از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ در ایران موجود است و آخرین مدل آن برای ۷ سال پیش است و می توان گفت این خودرو جزء خودروهای قدیمی موجود در بازار خودرویی ایران است. پس مطمئن باشید شما با خرید این خودرو باید هزینه های زیادی را به خود تحمیل کنید. مطمئن باشید این خودرو ارزش خرید بالایی ندارد و فقط خود را دچار دردسرهایی چون تعمیرگاه رفتن و هزینه های نگهداری بسیار بالا می کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }